{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Scootergalleri vs. Firefox {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om det kun er mig der har dette problem? Jeg kører med Firefox på alle mine PCere, både til erhverv og privat - men på Scootergalleri har jeg oplevet nogen udfordringer med Firefox:

I markedspladsen bliver mine tvungen linjeskift fjernet så det hele står i én lang strimmel. Dette gør det ikke helt så læsevenligt som når jeg laver små afsnit (hvilket jeg gør når jeg skriver mit indlæg).
Det har været der et stykke tid (siden før vinter) - og gælder både i andres annoncer og i mine egne.
Jeg oplever ikke samme fejl på f.eks. Motorcykelgalleri hvor jeg også har en brugerprofil.

Jeg kører med nyeste Firefox version på de fleste af PCerne - og andre PCere er der andre versioner på.
I IExplore er kommer mine tvungne linje skift når jeg skriver.

Er det bare mig der har dette problem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scootergalleri vs. Firefox
  • #2   24. feb 2011 Installationen er helt frisk på denne her.
    Hvilket oprativ system bruger I?

I forum, profiler, beskeder og andet er der heller ikke fejl. Kun i markedsannoncer.

• #3   24. feb 2011 brug google chrome, det er så meget bedre, det er hurtigere og fungerer generelt bare bedre. jeg har ingen problemer på NOGEN som helst sider med google Chrome

• #4   24. feb 2011 - ¥ AL'S Custom Rides ¥
    Heller ikke når du ser video her inde?
    Min Google Chrome fucker helt der.

Sorry for OT smiley

• #5   24. feb 2011 Rasmus K, det er scootergalleri's programmører/koderer, der ikke kan finde ud af en skid - det er ganske vidst .aspx kodning (meget svært kodning), som siden er kodet i, men de kan åbenbart ikke komponere kodningen rigtigt.

Det har intet med Google Chrome at gøre, det er bare at de ikke har lavet den komplitabel med Chrome.

• #6   24. feb 2011 Btw. programmørerne får en er så høj timeløn, så det er ufatteligt de laver sådan nogle dummefejl.

• #8   24. feb 2011 Anders W, jeg koder selv - er i gang med at læse omkring .NET kodning.
    I sådan et stort community, er der ikke plads til programmører, som laver store fejl. Et var hvis den ikke var synlig, men efterhånden som alle fejl er blevet indberettiget, er de der stadig efter +2 måneder..

Forresten, hvis du skriver 100.000 linjer for at lave en hjemmeside brugerflade er du retardet, det er noget andet hvis der skal kodes et program og ikke bare en web-bruger flade, de fleste flash afspillere m.v er integreret i koden, og ligger SEPARAT fra brugerflade koden.

• #9   25. feb 2011 Koder også selv en del - primært .HTML, .XHTML, .PHP, Java (.Class, .Java, .js osv) og .XML. Og laver bl.a. programmer og programstumper der bruges på hospitaler rundt om i Danmark - bl.a. landet største og mest krittiske, Rigshospitalet.
    Er fejlene meldt ind, bør de også rettes forholdsbist hurtigt - ved godt at siden her ikke er en krittisk en, men det er da med til at få siden til at fremså useriøs at tekst bliver sparket sammen... og der bør ikke går et kvartal på at rette en forholdsvis lille fejl - en fejl jeg som sagt ikke har oplevet på Motorcykelgalleri.dk som jo er en anden side i Bazoom koncernen - og ellers generelt har en meget lig grænseflade.

Før nytår skrev jeg et pre-produktions miljø til min hjemmeside, men den blev skrottet i min pre-prod fase, da den havde nogle fejl jeg ikke kunne leve med - så skal lave en ny igen i foråret. Men indtil da fortsætter jeg med det gamle design til nyt er lavet og testet.
    Jeg oploader aldrig noget der ikke er testet grundigt i flere klienter - og det syntes jeg nu heller ikke man som professionel burde gøre. Men nu er jeg jo nok også erhvervssakdet af at arbejde med så vigtige ting som andre menneskers liv smiley

• #10   25. feb 2011 Motorcykelgalleri, har ikke fået opdateret deres side til den nyeste opdatering (den opdatering som fejlen er indlagt på, altså fejlen i bl. a. videoer).

Mr. Yuri, tror faktisk jeg har snakket med dig før, fedt du er uddannet som hacker - nå tilbage på sporet, fejlen burde ikke være så forfærdelig svær at rette, enten fjern de nye funktioner som forårsager fejlen, eller få dem fikset - tror godt vi kunne overleve en funktion mindre i form af bedømmelse på videoer.

Har du prøvet Chrome? - jeg bruger det selv, og har aldrig haft et lignende problem, men Firefox er langt bedre til udvikling (i hvert fald i HTML & CSS med firebug).

• #11   26. feb 2011 Jeg syntes at Chrome kun er hurtig til nogle sider... Men når den samtidig går ind og går i gang med oversættelsesværktøjet så begynder siden at hoppe... Jeg læser en del på Russiske og tyske hjemmesider - men har ikke behov for oversættelse af de sprog jeg jo allerede kan - så blev meget hurtigt træt af det...

I Firefox er der også mange flere tweakings muligheder i end i IExplore og Chrome. Og det er netop tweeking der gør det sjovt og kan gøre det hele meget hurtigere, men den bug der er i denne version af siden har jeg ikke kunne tweeke mig ud af - i alt fald ikke endnu

• #12   26. feb 2011 'Spil/flash' m.v trækker Chrome rent og skær pisse elendigt!
    Den har det i modsætning til Firefox en tendens til at crashe, hvis den får lidt for meget at lave (2-3 flash spil på engang) - hvor Firefox kan trække mere uden at crashe.

Kommentér på:
Scootergalleri vs. Firefox

Annonce