{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
268 visninger | Oprettet:

xxxmasterk j
xxxmasterk j
Emner: 347 Svar: 846

male {{forumTopicSubject}}

hej.

jeg tænkt på at male min hot 50 over til en anden farve, syntes den hvide farve er lidt kikset.
men så vil jeg gerne lige vide hvad jeg skal bruge til at farve den over med, det skal ikke være noget der går af efter en regnvejrsdag, eller efter en uge.

overvejer en blå farve.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  male
  • #1   14. feb 2011 Kikset? jeg er igang med at spare sammen til penge så jeg kan få de orginale hvide skjolde smiley

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#2   14. feb 2011 ja okay, men jeg gider ikke købe nye skjolde

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#3   14. feb 2011 men jeg har hørt at man ikke bare må spraye over den anden farve der er der i forvejen, men at man skal slibe den anden farve væk,

er det rigtigt?

• #4   14. feb 2011 med alt det arbejde og det er også dyrt i maling, kan du lige så godt købe et nyt sæt skjolde i den farve du ønsker hos KGI.

• #5   14. feb 2011 Altså, du skal først slibe alle de skjolde du vil have malet med groft sandpapir, ALTID kun overfladen.
    Bagefter tager du fint sandpapir og slipper. Når du har gjort det, skal du helst tørre dine skjolde af med noget fortynder, og når skjoldene så er tørre, skal du spraymale dine skjolde med noget som hedder primer (kan købes i biltema for mellem 40 & 45 kr.)(også kaldet grunder) Så venter du indtil det er tørt, når det er tørt, så spraymaler du med den ønskende farve som du har valgt skjoldene skal være, det gør du én gang. Men når det første lag er tørt, kan du altid for en sikkerheds skyld, spraymale skjoldene med et lag mere. Når det er tørt, spraymaler du dine skjolde med alm. klarlak (som også kan købes i biltema for mellem 40 & 45 kr.) det skal du kun gøre med et lag, og ikke særlig meget, ellers kan det ske at malingen under lakken bobler.

- og de spraydåser du skal bruge, skal bare være til plastik hehe.
    du kan købe en dåse for 40 kr. i biltema så det er ikke så galt. http://www.biltema.dk/da/

Du kan også finde alle tingene i Thansen eller en maler butik

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#6   14. feb 2011 ok tak

• #7   14. feb 2011 giv tynde lag maling. giver bedre resultat med mange tynde lag end 1-2 tykke lag. så løber malingen bare.

Kommentér på:
male

Annonce