{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Kan man melde det? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Her for noget tid siden har jeg købt en Pgo Comet, af en som også er her inde på scootergalleri, nævner ingen navne..

Men jeg var nede hos ham, havde skrevet lidt med ham i forvejen, han havde sendt mig billeder, på sms og sådan lidt.
Men altså, jeg var der nede, han viste mig knallerten, og fortalte om det der ikke virkede på den, og hvad der virkede og alt det der. Jeg tjekkede for rust og sådan noget..

Så købte jeg den så, og kørte hjem på den, har haft kørt 50 km, eller der omkring. Så skulle den skilles og skiftes kobling, bremser og vario, og så er den så blevet malet.

Da jeg så havde haft skiftet alle delene og det, så kørte jeg en tur på 2 km. for at se om den skulle have større dyse i.
Jeg satte større dyse i, men så ville den ikke køre mere end 10 meter, hvorefter den gik ud og ikke har ville starte siden.
Jeg har haft tjekket den i hoved og røv for at se hvad der var galt.

Men så en dag, så sender en af mine venner et link til en video her inde.
Hvor den tidligere ejer står og heller rapsolie ned i olietanken, man kan tydeligt se at det er den comet og hans oplysninger passer også med ham. (Se evt Min comet inde på min profil, så ved i hvorfor jeg ikke er i tvivl)

Kan jeg melde ham eller noget?
Det ville jo være det samme som hvis jeg puttede en ananas ind i koblingen på en bil og så solgte den?
Ville jeg så heller ikke kunne bliver meldt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man melde det?
  • #1   22. jan 2011 du kan sagtens melde men tror ikke at du ville få noget ud af det smiley

• #2   22. jan 2011 ny cylinder og stempel så er den så god som ny.... og tror ik du ka melde ham for det..

• #3   22. jan 2011 men lig da lige linket til videoen herind:D

• #4   22. jan 2011 nej det kan du ikke mm du har et købs bevis,så kan du,ellers er det over kantstenen dvs ok,men hvis du havde lavet et form for et købsbevis ja så har du 14 dages fortrydels ret,men ir med at du har rodet/skildt noget af bortviser den også,faktisk på privat personer så er der faktisk op til et halvt år garanti på den ting du køber,lige meget hvad,men det kræver du har lavet den regtig købsbevis.så som du står stillet kan du ikke gøre noget smiley sory men sådan er det,så når du sælger noget med købsbevis er det købt som beset,der kan man ikke gøre noget smiley

• #5   22. jan 2011 du kan godt melde ham, men politiet tager det som drengestreger. de gør aldrig noget ud af tingene.

• #6   22. jan 2011 du kan ikke få noget ud af det. og har set den video der hahahahahah

• #7   22. jan 2011 Jeg kan godt sende linket, men jeg har haft ringet til ham..
    Hvor han startede med at sige det ikke var ham, så sagde han at det var en af hans venner, hvorefter det blev til at vi har manipuleret med videoen, og at det må havde været en vi selv har lavet..
    Så tror han har slettet videoen, men den hed: Opfyldning af "frituregryden"

• #9   22. jan 2011 Regnede heller ikke med at jeg ville få noget ud af det..
    Det var faktisk bare min far der sagde at jeg skulle prøve at høre af her inde..

• #10   22. jan 2011 Men tror i ikke bare at den bare skal tømmes?

Fordi at det er den har altid kørt helt rent, og så bare går ud med det samme. Så ved ikke om den har nået at 'brænde' olien endnu..

Jeg vil i hverttilfælde prøve at tømme den, inden jeg køber ny cylinder og alt muligt..

• #11   22. jan 2011 Wanger
    Mig eller ham? smiley

• #12   22. jan 2011 Det skal lige siges at jeg har optaget videoen af det..
    Så om noget tid kan det være den kommer ind smiley

• #13   22. jan 2011 så skriv lige herinde når videoen kommer ind smiley

• #14   22. jan 2011 Sådan en fag

• #15   22. jan 2011 det er også tybisk at i unge mennesker laver fejlen,i ringer næsten aldrig ind til politiet for at tjekke stelnr,faktisk skal i også gøre det på motor,vi tager lige motor,tybisk er den ikke forsikret,men!!!! man eller de kan faktisk godt finde frem til den maskine som den motor har sat på,men ! motorkontoret/politiet gider ikke og tjekke det,ligsom forsikrinselskabet som du forsikrer din knallert/scoote ved ,de har ikke pligt til at tjekke om din knallert eller scooter er stjålet,det er dig der har det,og er nu uheldet ude,ja så er det din røv der står for skud,dvs faktisk kan du stjæle nabos scooter og forsikre den i dit ejet navn,dvs når du nu bliver stoppet af politiet og du køre lovlig siger vi bare,så kigger politiet på din polise og kigger på stel nr ,og kan se den passer med polise,ja så gør di ikke mere med det,så faktisk har tyven frit spill.ALTID TJEK STELNR OG HVIS DU VIL VÆRE HELT SIKKER,SÅ TJEK MOTORNR OGSÅ .så har jeg gjort mit til at i ved hvad man skal gøre.jeg tjekker altid stel.men ikke motor,for det er ikke noget de ber om smiley sory det sku en lang text

• #16   22. jan 2011 Jeg har tjekket om stelnummeret er meldt stjålet, dog ikke motor, da jeg ikke lige har 'gidet'
    Han har også skrevet under og han har fået sine penge..
    Købt som beset og hele ulle tjavsen..

Men jeg skal da nok lige skriver her inde når den kommer ind, tror det bliver imorgen faktisk der, skal jeg ikke noget.. Eller som faktisk er idag smiley

• #17   22. jan 2011 jeg har prøved og købe en scooter i ny og næ ved jer.og når jeg så kommer og spøger om i har tjekket maskinen ja tybisk kommer den,det er en jeg kender,jeg thekker altid om den maskine er varm/efterlyst,for jeg kan godt sige jer,jeg har prøved og købe et jog stel af et meget berømt firma som jeg ikke nævner navne på,de selv havde ikke tjekket det nr på det stel nr som jeg havde købt,det viste sig den var sku stjålet selv om jeg havde solgt den to gange,dvs,første gang havde jeg kvitering som jeg kunne vise til køber,og køber tjekker ikke hos politiet den gang ligsom jeg,det var jo en scooter foretning,så hvorfor tjekke det ??, men dem jeg solgete den til først,ja de kom tilbage igen fordi den skprang pærene og bremset for godt + til sidst blev knægten kørt ned af en bus,men de spurgte mig så om ikke om jeg kunne sælge den vider, og jo den kunne jeg da med en mindre pris ind det de havde givet,okay jeg fik en skilling mer den gang,men den blev solgt,og alle penge blev delt ud som de nu skulle,to timer efter blev jeg ringer op af en jeg kendte,han sagde at de lige var bleved snuppet to på den scooter,og det viste sig at den var efterlyst.fusk det er langt det her,men alt i alt sagde politet om jeg kunne dukemetere om at det var det her stel jeg havde købt,og ikke nok med det sagde de jeg var uagtsom hæler,jeg havde pligt til at tjekke det stel jeg havde købt ??????????? stod jeg tilbage,hvem tjekker et firma som sælger scooter eller knaller deres stumper.ja der skete ikke noget med mig afligevel,de mente den var for tynd ved mig,derfor kom jeg ikke i retten,så TJEK ALTID DEN MASKINE DU ER VED AT KØBE,HVIS IKKE KAN DET GÅ UD OVER DIN UDDANLSE sory stavlser jeg er ordblind og hjælper gerne,det blev jeg ikke smiley

• #18   22. jan 2011 hahahahhaha smiley
    Det er friture Gryden det der !: D
    Han brugte den som et Forsøg, For at se om den kunne køre på Rasp Olie!
    Og det kunne den ! smiley
    stod den ikke som " Frituregryden" i navnet på hans profil? smiley

• #19   22. jan 2011 For satan man.
    Hvorfor er det folk generelt mener at man bare skal melde hvad som helst. Virkelig.
    Hvad har du tænkt dig at melde ham for? 'Jamen hr. Betjent, han drillede..' ffs, lær af jeres fejl.

Og lad evt være med at købe scootere af folk der tror, at deres motor har godt af rapsolie.

• #20   22. jan 2011 håber sku ikke han har givet mere end 500 kr for den.....
    mr J ?
    er det ikke dig med den madass? smiley

• #21   22. jan 2011 Nej nej nej Tænk dig nu om. Det er ikke meget hjeerne du har at flytte med. Den er købt som beset færdig slut det er ikke hans problem.

• #22   22. jan 2011 Købt som beset?
    Så er det squ da for dumt bare at spørge..

Hvis du køber en scooter som beset, og cylinderen sætter sig 2 timer senere BAD LUCK..
    Lad være med at købe en brugt scooter, hvis du ikke kan klare det??

Kommentér på:
Kan man melde det?

Annonce