{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

lige smidt 800kr ud af vinduet {{forumTopicSubject}}

Tjaaah så har jeg lige mistet 800 kr på ingenting

det starter med at jeg på min annonce for en henvendelse om at han er intresseret i at bytte til sin derbi og efter lidt veksling af information bliver vi så enige om at bytte.
men han er stadig lidt usikker på om han vil men til sidst bestemmer han sig så for at han vil
jeg får så hans adresse osv og vi bliver enige om at jeg levere så jeg fortæller ham så at jeg skal leje en varevogn så han skal være helt sikker på at det er det han vil og han acceptere så
jeg ringer så og booker varevognen også skriver til ham så lidt senere at det er gjort og at jeg vil komme næste dag som aftalt
cirka 20 minutter efter skriver han
"Jeg kan desværre ikke bytte alligevel, jeg må ikke for mine forældre"
jeg bliver selfølgelig sur og kontakter derefter også hans forældre og får en snak med hans far.
hans far får så mit nummer og siger han vil ringe tilbage efter han har snakket med hans kone om de penge jeg har lagt ud af varevognen.
2 timer efter får jeg en besked igen for ham "Køberen" som skriver at jeg ikke skal kontakte hans forældre igen og at de ikke engang vil betale for den varevogn som jeg alligevel ikke kan bruge til en skid (kunne heller ikke få pengene refunderet af udlejeren)

F*** jeg hader så nogle små F*** hoveder som ikke kan tænke selv og ikke kan tage ansvare for deres handlinger eller i det mindste selv udbedre skaderne

P.S. Gider ikke negative kommentare havde bare brug for at komme af med det på en eller anden måde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lige smidt 800kr ud af vinduet
Kommentér på:
lige smidt 800kr ud af vinduet

Annonce