{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
197 visninger | Oprettet:

hvor meget for min hot? {{forumTopicSubject}}

Hey SG. BEMÆRK DETTE ER IKKE EN SALGS ANNONCE!!
Skal sælge min pgo hot 50 12" fælge, da jeg ikke gider have scooter mere:) måske kun en lille fz50 eller puch maxi;) men der er bartstyr, aluplader, nogle harris style håndtag. Der er kommet helt ny motor i for 2 uger siden, den har kørt ca.700-800 km. har købt den fra jupiter for 4500,- den er blevet malet kobber-metallic og hvid, men det ikke for pænt mere. Så inden salg bliver den autolakeret og køberen vælger farve, og jeg betaler:)
hotten er fra d. 7/12-2007. men motoren med udstødning og det hele er fra 2010:) så man kan godt sige at knallerten er fra 2010:)

Men hvad skal jeg ca. sælge den for?? hjælp mig!! smiley
og selvom folk har samme mening, må de meget gerne skrive deres mening:)

NEJ DET IKKE EN ANNONCE, og hvis det var havde jeg bare sat den i marked da jeg er VIP:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget for min hot?
  • #1   17. dec 2010 NEEJ!!! der står hvad jeg skal sælge den for, jeg bliver jo nød til at fortælle om knallerten for at folk kan svarer! hvis den var til salg havde jeg sat den i en salgs annonce

• #2   17. dec 2010 Du kan bede om gæt lige så mange gange du vil - men den endelige salgspris finder du KUN ud af ved at oprette en annonce og se ad hvad der sker. I det sekund du har pengene i hånden, kan du regne med den pris folk gætter på.

Jeg vil personligt ikke engang overveje at købe den når den er lavet så meget om - specielt ikke hvis det er andre end mig selv som har pillet ved den.

Så mit bud er 5 kroner.

Og du behøver ikke svine min til og sige det samme om den - den skal aldrig sælges, så det er slet ikke relevant hvad den koster.

• #3   17. dec 2010 okay, så hvis der kommer standard styr og frontskjold på ville du mene jeg kunne få mere?

Kommentér på:
hvor meget for min hot?

Annonce