265 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hurtigt hjælp tak!"
hurtigt hjælp tak!
Ved godt det er et dumt spørgsmål men kan man bruge et tændrør med kort gevind i et topstykke med langt gevind, det kun midlertidig til jeg kommer hjem da mit normale tændrør lige døde for 2 min side...
Ved godt det er et dumt spørgsmål men kan man bruge et tændrør med kort gevind i et topstykke med langt gevind, det kun midlertidig til jeg kommer hjem da mit normale tændrør lige døde for 2 min side...
Skrevet af: Mikkel A - 21. feb 2014
hjælp hurtigt tak
hvis jeg har en næsten en standard jog r udover Giannelli Go udstødning ogg der er bliver sat 45 kmt stylepro cylle på skal jeg så dyse den lidt om for der sidder en 64 i nu men køre mærkeligt den kø...
hvis jeg har en næsten en standard jog r udover Giannelli Go udstødning ogg der er bliver sat 45 kmt stylepro cylle på skal jeg så dyse den lidt om for der sidder en 64 i nu men køre mærkeligt den kø...
Skrevet af: jack . - 27. maj 2013
Hjælp hurtigt tak?
En der lige kan sige mig hvor tyk bolten er som holder bagdæmperen fast på blokken, og det er til mina?
En der lige kan sige mig hvor tyk bolten er som holder bagdæmperen fast på blokken, og det er til mina?
Skrevet af: M.Sørensen ! - 26. apr 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
jul 2008
Følger: 68 Følgere: 68 Scootere: 21 Emner: 121 Svar: 935
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 221
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Det er da helt uden betydning.
Tjek scooter-attack.
De burde have den hvis den findes.
Hurtigt hjælp tak!