{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  reperation :)
  • #1   4. dec 2010 find et motorcykel værksted. de plejer også at lave scootere

• #2   4. dec 2010 Køge MC men det bliver hurtigt alt for dyrt.
    Min far er ven med ejeren og jeg vil mene at man kun skal tage en MC derned, da det hurtigt koster mere i rep, end du har givet for scooteren.

Hvad skal du ha lavet?
    Det kan jo være at nogen herfra kan gøre det meget billigere.

• #3   4. dec 2010 hehe har du ret i tommy men det er jo lidt ulovligt da det så vil være sort arbejde og tror ikke adminsne her inde vil være glade for hvis man betaler en person her inde for det da man jo skal spørge sig frem hvem der gider i en topic her inde smiley

• #4   4. dec 2010 Admins bruger da ikke tid på den slags.
    Deres arbejde er at holde alle glade og tilfredse herinde og sørge for at så mange som muligt er glade og tilfredse med deres VIP medlemskab.
    Annoncemarkedet er hårdt ramt, så det er formegentlig brugernes VIP som firmaet bag gallerierne tjener penge på.

• #5   4. dec 2010 Ps, de gør ikke engang noget ved svindlere der sælger Aprilia SR 50 45er som om det er en 30er selv de slet ikke findes som 30er.

• #6   4. dec 2010 har du ret i men nogle gange er de sku ikke for kloge, altså, der er rigtig mange ikke scooter releterede annoncer under elektronik diverse telefoner og sårn, jeg fik en advarsel fordi jeg oprettet en annonce med at sælge en xbox, og der var mindst 8 lige nedenunder der ikke havde en skid med scooter at gøre heller, men så fik jeg det svar tilbage at jamen vi kan ikke holde styr på alt,

altså det kan jo ikke være svart at holde styr på noget der er lige foran fjæset på dem, det jo bare at se på de andre annoncer der var lige nedenunder godt nok er det friviligt arbejde men jeg havde oprettet den og 2 min efter var annoncen væk, og de andre annoncer under min var ved at udløbe, så de kan da ikke være alt for kloge,, men jeg syntes skam nogle af dem lider af magtsyge eller bare er lidt for kontrollerende, det bare min mening smiley

• #7   4. dec 2010 Tommy - [ 2670 ] : Det kan sgu godt lade sig gøre at få fat i en alm. Sr50 med mina motor.. Jeg har selv bygget en op udfra et Rallystel, og hvis det er det de har gjort så er det jo en 30er..
    - Du kan da slå et smut forbi den.. Det er den i min profil.

• #8   4. dec 2010 Det er stadig en Rally og ikke en SR.
    Stellet er ikke ens, så der skal modificeres og dermed er det en ombygget Rally og ikke en SR.
    Det bør man gøre opmærksom på i en annonce.
    Den som jeg snakker om, han påstod at det var et SR 30er stel.
    Lidt senere lavede han det om til at han havde skiftet stellet, som han ikke jo havde.

Men som sagt så findes der en del som laver tingene lige så godt og langt billigere end 400 i timen.

Den lokale knallertforhandler her i byen har ikke engang det værktøj som jeg har.
    ( se fotoalbum )
    Han skiller blokken af ved at sætte en træklods på krumtappen og derefter slå på træklodsen med en stor hammer.

Kommentér på:
reperation :)

Annonce