308 visninger
|
Oprettet:
reperation :) {{forumTopicSubject}}
nogle der kender nogle scooter/knallert butikker der foretager reperationer i køge ? har prøvet at google det men der kom sku ikke det store frem cykler etc :B tak på forhånd
feb 2007
Følger: 73 Følgere: 78 Scootere: 17 Emner: 122 Svar: 1.631
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Min far er ven med ejeren og jeg vil mene at man kun skal tage en MC derned, da det hurtigt koster mere i rep, end du har givet for scooteren.
Hvad skal du ha lavet?
Det kan jo være at nogen herfra kan gøre det meget billigere.
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 59 Svar: 734
sep 2006
Deres arbejde er at holde alle glade og tilfredse herinde og sørge for at så mange som muligt er glade og tilfredse med deres VIP medlemskab.
Annoncemarkedet er hårdt ramt, så det er formegentlig brugernes VIP som firmaet bag gallerierne tjener penge på.
sep 2006
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 59 Svar: 734
altså det kan jo ikke være svart at holde styr på noget der er lige foran fjæset på dem, det jo bare at se på de andre annoncer der var lige nedenunder godt nok er det friviligt arbejde men jeg havde oprettet den og 2 min efter var annoncen væk, og de andre annoncer under min var ved at udløbe, så de kan da ikke være alt for kloge,, men jeg syntes skam nogle af dem lider af magtsyge eller bare er lidt for kontrollerende, det bare min mening
dec 2007
Følger: 148 Følgere: 150 Scootere: 36 Emner: 32 Svar: 1.432
- Du kan da slå et smut forbi den.. Det er den i min profil.
sep 2006
Stellet er ikke ens, så der skal modificeres og dermed er det en ombygget Rally og ikke en SR.
Det bør man gøre opmærksom på i en annonce.
Den som jeg snakker om, han påstod at det var et SR 30er stel.
Lidt senere lavede han det om til at han havde skiftet stellet, som han ikke jo havde.
Men som sagt så findes der en del som laver tingene lige så godt og langt billigere end 400 i timen.
Den lokale knallertforhandler her i byen har ikke engang det værktøj som jeg har.
( se fotoalbum )
Han skiller blokken af ved at sætte en træklods på krumtappen og derefter slå på træklodsen med en stor hammer.
reperation :)