95 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvorfor kommer jeg"
Hvorfor kommer jeg ikk ind?
Hvorfor fanden stemmer i mig ikk ind???? Jeg har sku da aldrig sagt det er en pæn maxi, vel?? Så tag jer lige sammen og klik på musen og stem mig ind
Hvorfor fanden stemmer i mig ikk ind???? Jeg har sku da aldrig sagt det er en pæn maxi, vel?? Så tag jer lige sammen og klik på musen og stem mig ind
Skrevet af: Rasmus G - 15. jan 2005
HVORFOR KOMMER DEN IKKE!
Hej. bestilte en cylinder i fredags, og den er stadig ikke kommer endnu. . jeg har bestil den fra scooter-dele !
Hej. bestilte en cylinder i fredags, og den er stadig ikke kommer endnu. . jeg har bestil den fra scooter-dele !
Skrevet af: Andreas H - 13. aug 2009
hvorfor kommer der benzin
Hvorfor kommer der benzin ud af min karburator på min puch, når jeg køre i et godt stykke tid med fuld gas, så kommer der op hvor gaskablet går ned.
Hvorfor kommer der benzin ud af min karburator på min puch, når jeg køre i et godt stykke tid med fuld gas, så kommer der op hvor gaskablet går ned.
Skrevet af: Velling - Frank : - 29. aug 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
- Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
- Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
- Reparation af vaskemaskine 900 kr.
- Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
- Skifte toilet 1.200 kr.
dec 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 36 Svar: 673
Din scooter kommer nok ikke ind fordi at den måske er for grim eller fordi du mangler info og billeder! Okay?
Hvorfor kommer jeg ikk ind?