{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

reservedele alt for dyre! {{forumTopicSubject}}

Hej sg!
Jeg har for noget tid siden købt en nrg mc3 som jeg har renoveret. Men en ting slår mig virkelig, den knallert (generelt alle piaggioer) er sindsyg dyr i reservedele! Tag nu bare skjoldene dertil: to sideskjolde koster sammenlagt 2000 kr på kgi, og en forskærm koster næsten 900 kr! Det er jo ikke til at betale hvis man skal have et nyt skjoldsæt. En jog r for eksempel, der koster et skjoldsæt omkring 1700, og så er de alle lakerede.
Et andet eksempel er udstødningen til en nrg, den koster 2000 kr, eller 3500 i t-svansen!!! nogle gange tænker jeg lidt "så er det sguda klart at man ikke køre std, når man f.eks istedet kan få et gianelli go til 649 kr. Skal man have et nyt cylinder med stempel og topstykke og det hele, så er det billigere f.eks at købe stage6 sport pro!
Det undrer jeg mig lidt over, og vil høre om der er andre der er enige i det. så for at gøre en lang historie kort, så skal delene sgu være billigere hvis jeg skal køre std i fremtiden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  reservedele alt for dyre!
Kommentér på:
reservedele alt for dyre!

Annonce