{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.104 visninger | Oprettet:

Knallert "prutter" og larmer {{forumTopicSubject}}

Hej SG!

Jeg har en næsten fuldkommen standard PGO Hot50 fra 2003. Det eneste der ikke er standard er udstødningen. Kører med en Silent Pro fra Thansen. ( http://www.thansen.dk/product.asp?c=4370049672&n=1712458038&pn=1712460068)

Min knallert den larmer sindssygt meget. Kender andre der kører rundt på andre modeller fra PGO, med samme udstødning og ellers standard motor, og de larmer overhoved ikke. Vil gerne vide hvad det kunne være? Kunne evt. lave et lille videoklip hvis I gerne vil se det?

Og for det andet, så prutter min knallert EKSTREMT når den er "kold".

Lad os sige jeg skal ud og køre. Det tager min knallert 5 minutter før den er færdig med at prutte. (Med prutte mener jeg at jeg giver bundgas, hvor den ligger på de 40 km i timen, og så mister den fart i et par sekunder og går op til 40 igen).
Har forhørt mig lidt med at omdyse den (der sidder standard dyse i den, aner ikke hvilken), men folk siger at det ikker er nødvendigt når den kun gør det når den er kold. Andre siger også at alle knallerter gør det, men min har aldrig gjort det før her for et par uger siden (ingen ændringer der kan foresage det)..

Håber virkelig I kan hjælpe mig!
Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert "prutter" og larmer
Kommentér på:
Knallert "prutter" og larmer

Annonce