{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

God opsætning eller? :) {{forumTopicSubject}}

Hvad siger i til denne opsætning til min Jog R? smiley

Cylinder: Malossi Team Speed ø12
Krumtap: Forza ø12
kobling: Malossi delta clutch og malossi wingbell skål
Vario: Polini Speedcontrol
Gearing: Aerox Gearing
Kaburator: Motoforce pwk 28 mm
Udstødning: c16
Membran: VL14


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God opsætning eller? :)
Kommentér på:
God opsætning eller? :)

Annonce