{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Stoppes på tunet 45´er knallert {{forumTopicSubject}}

Hey SG.

Hvad sker der hvis man blir taget af politiet på en tunet 45´er knallert?
Som kører 110 km/t - Men hvis man nu bare blir taget med 60/80 km/t ?

smider de så knallerten på rullefelt og finder ud af at den kan kører 110 også tager de kørekortet? eller hvordan hænger det sammen?

Mvh // Stefan

PS. Har en SMX tilsalg for 4000 kr,- skal samles i motoren. tjek fotoalbum , eller find den i markedet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stoppes på tunet 45´er knallert
  • #1   14. okt 2010 det er ikke iorden at annoncere i forum smiley

  • #2   14. okt 2010 men ja de bliver også banket op på et rullefelt. og det går ud over pappet smiley

  • #3   14. okt 2010 Okay,, pis.. :S
    Så det sku ikk meget værd at kører på sådan en 45´er så..


  • #4   14. okt 2010 Jeg ikke enig med dig KP.
    - en 45'er mener jeg godt må kører det mere end 30'er. Men hvis de tager dig i at kører mere end 63.9 mener jeg det er så ryger kortet. :S men hvis du kører hvad du må og de tager den på rullefelt, så mener jeg bare du får en bøde. ikke andet,


  • #5   14. okt 2010 nej 45 er i det hele taget en dårlig ide regeringen har fået. minimum 100ccm så de kan følge med. ellers skal eu scooteren ikke kører med brgrænsninger.

    og ideen at man skal have kører kort til bil til den er også en dårlig ide da man bliver straffet som kørte man bil,, hårdt hårdt.. bare an kører ed slidte dæk får man bøde..

    glem det tun en 30er og man slipper billigt. ingen regler om dæk slid og sprit giver kun bøde, og fart giver også kun bøde..


  • #6   14. okt 2010 bliver du målt til 62,x km/t får du et klip. Bliver du målt til 73,x kmt får du frataget kørekortet. Bliver du stoppet og har kørt hvad du måtte, men det viser sig den er for hurtig, får du en bøde for konstruktive ændringer.

    Allan - Du kan sagtens få en bøde for slidte dæk på en 30'er smiley


  • #7   14. okt 2010 "Ingen regler om dæk slid og sprit giver kun bøde, og fart giver også kun bøde.."

    Forkert, forkert og forkert.

    500,- hvis dit dækmønster er under minimum.
    3. gang sprit giver 10 dages ubetinget fængsel.
    2. gang du kører mere end det tilladte, mister du knallerten du kører på.


  • #8   14. okt 2010 fair nok,

    dæk slid kan jeg ikke forstå, der er ikke opgivet nogen minimum mm nogen steder, kun for 45, mc, og biler..

    sprit ja 3 gang,, så kører man vist også stiv hver dag.. jeg har kørt minst 100 gange over mange år er aldrig blevet knallet for det. så derfor nævnte jeg det ikke som en option da det typisk aldrig vil ske for almindelige mennesker.

    og da self mister man sin scooter 2, gang du kører med tun det ved alle , men det rører ikke kortet så jeg anså det som en bare større bøde at skulle købe sig en ny . og du glemte at nævne at det kun er inden for 3 år at det gælder...



Kommentér på:
Stoppes på tunet 45´er knallert

Annonce