{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Stjålet scooter! KIG HER! {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg har et problem.
på teknisk skole i vejle stod der en blå CPI popcorn som ejeren havde glemt nøglerne i.
en ven har fortalt at der var en ældre dreng som stjal nøglerne og solgte dem til ham som jeg kender.

dvs. at ham jeg kender har købt nøglerne og har derfor indirekte stjålet scooteren.

vi har alle sammen sagt til ham at han var syg i hovedet og hvad fanden han havde gang i osv, men han ville ikke lytte.

derfor har mig og en ven stærkt overvejet at gå over på politistationen som ligger 500 meter væk fra skolen og anmelde ham anonymt for tyveriet, og oplyse hans adresse så den oprindelige ejer af scooteren kan få den tilbage.

hvis det er dig der har fået den stjålet så skriv så jeg kan give dig hans adresse!

jeg har det mega dårligt med at ligge inde med denne viden, så derfor opretter jeg dette forum så jeg kan give scooteren tilbage til den rette ejer, som jeg er ret sikker på savner sin scooter.

har i nogle kommentarer til dette? smiley

håber ikke i kommer med dårlige kommentarer da jeg gerne vil sørge for den retmæssige ejer får sin scooter igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet scooter! KIG HER!
Kommentér på:
Stjålet scooter! KIG HER!

Annonce