{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gokart, hvilken en ? :S
  • #1   24. sep 2010 Det kunne godt ligne en gammel pop kart, men en 100" nat A motor på....
    Er det noget du vil til at kører for alvor ?

• #2   24. sep 2010 Men hvis du vil op og offer en 8000 kr, så har jeg en ordenlig en til dig.... oploader lige et billede...Den er med ekstra nyrenoveret motor, laptimer, fede ap-racing bremser osv osv.

• #3   24. sep 2010 Nej den der kart er ikke god. Rotax 125ccm er bedre, deres motor holder bare, og lige pt er det den største klasse lige nu. Så hvis det var mig havde jeg købt en med en rotax motor på, de koster den del mere, men du får også hvad du betaler for, de kan jeg love dig. smiley

• #4   24. sep 2010 Du kan evt. tjekke mit i fotoalbum, den er fra 2007 af, og den har kun kørt en enkelt sæson fra den var sprit ny. Du får laptimer, unipro 6002 med, regnvejrsdæk fælge osv osv.Det er en rigtig racerkart, og den er skide god. smiley

• #5   24. sep 2010 Hvis du skal køre seriøst gokart, kan du ikke komme udenom en Swiss Hutless m. Rotax max Senior motor. Jeg har en tilsalg 19.500kr og er også fra Ebeltoft. Den er lige blevet hovedrenoveret; Ny krumtap m. plejlstang, krumtapslejer, pakninger, stempel, cylinder og tændrør. Renoveringen har kostet knap 10.000kr. Er også selv fra Ebeltoft.

• #6   24. sep 2010 hvis det SKAL være rigtigt seriøst skal det da være en birel, som feks. min! smiley

• #7   24. sep 2010 skal være seriøst men skal starte ud med en billig en og så når jeg begynder med mester skaber så bliver den nok udskiftet med en swiss hutless

Kommentér på:
Gokart, hvilken en ? :S

Annonce