hot rem gammel model størrelse ? {{forumTopicSubject}}
hey har haft købt en std størrelse til hot 50 ude i thansne først deres billige og nu deres dyre fra dayco men ligemeget hvad så bliver remmen delt i 2 altså toppen af remmen løsner sig ved de der tråde. men det er også ligesom om den er lidt for lille selve remmen da den ikke kommer helt ud i kanten på koblingen når den står stile den sider ca 1 - 2 cm for langt nede i så tror det er fordi variatoren ikke kan trykke den helt ud og derved trykker den fra hinanden.
( så ville gerne hvide hvilken størrelse i evn.t bruger til jeres hot 50 gammel model ) håber virkelig i kan hjælpe mig for er ved at være træt af det og vis jeg ikke for det løst snart køber jeg nok en helt ny motor istedet
sep 2003
Følger: 128 Følgere: 143 Scootere: 4 Emner: 40 Svar: 2.673
(link fjernet)
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 60 Scootere: 11 Emner: 3 Svar: 1.271
nov 2009
Følger: 34 Følgere: 35 Scootere: 10 Emner: 95 Svar: 401
og nej blæserhjulet sider ikke løst men har gjort pga at jeg kværnede gevindet på krumtappen med kickstarteren også drejede jeg det op også sad den løs men jeg fandt så ud af at der skulle en skive på for at holde det ordeenligt men nu efter det gør den som jeg har beskrevet den river ikke den i stykker men trykker den fra hinanden ( ender nok med jeg køber en anden motor )
hot rem gammel model størrelse ?