{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Hvad vil i ha? {{forumTopicSubject}}

Hvaa, hvad er det lige i vil ha?
jeg har oprettet/ forsøger at oprette min pocketbike ( den blå der afventer)
får afvise stemmer men vil da gerne vide om der mangler noget eller hvorfor den blir afvist?
hvis man ser på man ge a de andre i lukker ind uden billeder og tekst. minhar da gode billeder og tekst..

Hvorfor må den ikke komme ind??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad vil i ha?
  • #1   14. sep 2010 du har billeder af andre end kun den fx. afviser mange for, dårlige billeder.

og så kan folk ik tåle kineer maskine, selvom der er oprettet en kategori til dem.

• #2   14. sep 2010 Det er sku da latterligt a afvise fordi det er en kineser.
    den har da lov til a være oprettet lissom alle andre .
    og der er da gode billede, skal jeg fjerne det af min motorcykel så? og hvis jeg fjerner de andre er der kun 4 billeder for jeg har ikke flere a lig presis den pocketbike.

Syns det er latterlig a afvise pga det.

• #3   14. sep 2010 Slet billederne af alle de andre, og kun billeder af selve maskine du opretter

• #4   14. sep 2010 nu prøver jeg igen og nu er det kun billeder af den og har smidt lidt flere billeder ind af motoren..
    Håber i godjender den så

• #5   14. sep 2010 Jeg har aldrig fattet pointen i at have en pocket bike..
    Og kan slet ikke se hvorfor den skal på SCOOTER galleri ...

• #6   14. sep 2010
    prøv a se hvor mange andre minibikes der er herinde..
    og din personlige mening om minibikes er ikke en grund til at afvise det er sku da latterligt..
    billederne er gode og der er rigeligt med tekst..
    minimum 5 billeder og jeg har 9.
    tekst der er der skrevet det der er og skriver om den..
    OG DER ER EN KATEGORI HER DER HEDDER MINIBIKE. så er der nok en grund til folk vil ligge ders minibike ind li så vel som en knallert.. det er jo heller ikke en scooter..

men nej nej så sidder der små 15-17 årig knægte og tror de har magt ved a afvise og så har de en gammel skæv puch maxi.

Min pocketbike er helt ny og ikke noget gammel bøjet jern..

• #7   14. sep 2010 4gears-TILSALG !

øhh den bemærkning skulle vist ikke lige komme fra dig af vel...

kan personligt heller ikke forstå pocketbike, men der er kun min mening og har folk lyst til at ha dem skal de da ha lov til det...

Jeg afviser INGEN, hvis jeg ikke syntes det er noget der hører til her inde lader jeg bare være med at gøre noget... men godkender alle scootere om ligegyldigt hvos mange billeder de har og hvor lidt tekst... syntes alle er velkomne med deres scootere her inde...

• #8   14. sep 2010 Fatter heller ikke hvorfor der skal crossere og pocketbikes ind på scooter galleri og det er ikke kun fordi jeg har noget imod kinesere jeg mener det men fordi det efter min mening er til scootere og knallerte. Så må man søge om at der bliver lavet et crosser og/eller pocketbike galleri. Det er i hvertfald min mening?

• #9   14. sep 2010
    Ja om de hører til her eller ej, så er der stadig en kategori der hedder minibike, og der er mange minibikes og crossere og kina modeller af alverdens ting herinde så kan ikke se hvad folk har så ondt i røven over..
    og det eneste de gør er a trykke afvis., hvad går der af dem ved at acceptere den?
    vis i ikke vil ha minibikes herinde er det jo ikke den enkelte bruger der forsøger at komme ind det skal gå ud over, send jeres meninge til scootergalleri administratore, og bed dem fjerne alle minibikes så..
    kan virkelig ikke se hvad der går af jer ved at acceptere. tekst, billeder og info er jo i orden. og den er helt ny det er jo ikke ngoet gammelt bøjet jern som mange maxier og andet skrammel der os er her inde på scootergalleri selvom det er knallerter..

hvad med alle de atv ´ er og crossere og alt mulig andet hjemme fusk? de må gerne være her men ikke minibies, troeds det os er en 49 cc to taktet motor.. hvis det ikke hører til på scooter/knallert galleri, hvor så? hunde, katte eller bådgalleri..
    Ryk dog børnehave opførslen over på baboom, det er der mange herinde burde være..

• #10   14. sep 2010 jacob J - hvor kommer det her fra?:

4gears-TILSALG !

øhh den bemærkning skulle vist ikke lige komme fra dig af vel...
    ...
    Har jeg en pocket bike herinde? Øh nej det tror jeg ikke?

Og jeg har vel lov til at sige jeg kke forstår meningen i pocket bikes, en "mini"motorcykel man dårligt kan sidde på og ikke rigtig bruge den til noget...

Jeg skal ikke dømme nogen, hvilket jeg heller ikke har gjort. Men siden hedder jo ikke "2-hjulet-galleri" men scooter galleri, jeg behøver vel næppe skulle forklare mere i det. at der så er kommet en sektion for minibikes er jo bare en fail.
    Du kommer vel heller ikke en dukke ind under "baby", bare fordi det minder om det ... SEE THE POINT?

• #11   14. sep 2010 er en Yamaha 4 gear måske en scooter? nej, det er en KNALLERT og et 2 hjulet transport middel så evt nok derfor du får den smidt i hovedet..

omdu kan brug den til noget eller ej så går der da ikke noget af nogen ved a acceptere den i a kom ind..

ellers må du vidergi din negative stemning og holdning videre til administratore og forbyde minibikes på sg..

• #12   14. sep 2010 Hm, jeg ved ikke om du har brugt 100 kroner og et par timer at dit liv på at tage et kørekort. MEN jeg ved så kke om du har læst "overskriften" KNALLERTKØREKORT . åh nej, vil det så sige at man ikke må køre scooter?! Det er jo det samme.
    En mobil og en telefon er sjovt nok også det samme...

• #13   14. sep 2010 du er dog latterlig..
    jeg er 23 år, har kørekort til det hele undtagen mc. har dog en mc men ikke et kort dertil. har to biler. .
    du er 17 og har en yamaha 4 gear så fis du lige af med dit knallertkørekort og stop med a tro du er så hård..

• #14   14. sep 2010 Hvorfor indser du ikke at du så heller ikke er bedre... DU kom selv med det og jeg svarede, at jeg så havde ret kunne DU åbenbart ikke klare ... Sorry men det er altså meget modent af en 23 årig med to biler og kørekort til det meste... OG WOW, respekt til dig at du diskuterer med en 17 årig...

Allan K, fair og fedt at du laver prjekt ud af det, det kan jeg lide, at jeg ikke kan se hvad pocket bikes laver på scootergalleri har intet med dig at gøre, det var bare en mening... Men jeg håber du får lavet noget fedt, og håber især at du får en R6'er! smiley
    .......
    På den anden side så syns jeg at de her diskutioner er pænt latterlige for slet kke at sige barnlige. Man er jo rigtig sej når man skriver store ting på nettet overfor en man ikke kender og aldrig kommer til at kende... Så jeg syns vi skal lade den ligge her, stadig med lidt respekt tilbage.

Kan I ha' en god aften, jeg trækker mig tilbage for i dag.

• #15   14. sep 2010 4gears-TILSALG ! det hedder knallertkørekort fordi det blev opfundet før scooteren gjorde...

men du har jo ikke en eneste scooter oprettet her inde, men derimod en knallert, så du burde jo ikke udtale dig om hans pocketbike... smiley

• #16   15. sep 2010 du håber jeg får en r6 ´er.. det har jeg. men den var oprettet før også men folk afviste minibiken forid der var bileder af den..

• #17   15. sep 2010 en ægte r6'er?

• #18   15. sep 2010 ja en ægte.. der er et billede af den under den blå pocketbike nu.. og os min ene bil.. ta en kigger...

• #19   15. sep 2010 "Når jeg bliver stor vil jeg være en r6 ´er"
    ???

Så stk lige et link til mcgalleri, vil gerne lige se den, de er nice ...

• #20   15. sep 2010 Har den ikke på motorcykel galleri men der er et billede af den under minibiken.
    har du profil på mc galleri ellers kan du jo ikke se mere end profilbilledet..

• #21   15. sep 2010 ja det har jeg... Ja men det er jo sløret

• #22   21. sep 2010 en pocket bike har den samme størrelse motor som mange andre scootere, og den er opbygget på PRÆCIS samme måde, så hvorfor fan sku den ikke ha lov at komme ind på "SCOOTER"galleri, kom over det. hvis i ikke kan lide pocket bikes så bland jer uden om, det skal da ikke gå ud over dem der godt kan??

• #23   21. sep 2010 syntes nu vi skulle holde oss til scootere og knallerter her inde, ihvertfald som bliver oprettet...

har man andet man gerne vil vise frem, og der mener jeg alt fra pocketbikes, crossere, markracere og til anlæg, hund, playstation og hva har vi så opret et fotoalbum med det istedet...

Kommentér på:
Hvad vil i ha?

Annonce