{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
210 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Street el problem {{forumTopicSubject}}

Har i lang tid bøvlet rundt med at få min street til at gniste, og føler enlig jeg har rimlig styr på scooter, men alligevel ser jeg mig slået. Har fået den til at gniste som ny, men kun de første 1-2 gange jeg træder på kickstarteren. Derefter giver den intet. Har ladet batteriet helt op, det hjælper ikke på problemet. Har skiftet til anden tænding, tændspole, ensretter og batteri. Det er som om den bruger alt strømmen på batteriet på 2 sek, eller som om den slår over på stator støm, og der ingen kommer. Er virkelig lost !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! Street el problem
  • #1   5. aug 2010 tændings systemet består kun af den lille sensor der sidder uden for svinghjul og den giver signal til cdi hvis cdi for strøm inten fra stator eller batteri giver cdi signal videre til tændspolen som laver gnisten,

tjek tændspolen får ordentligt stel og tjek at der er god stelforbindelse fra stel til motor. og tjek at dit tænd kabel er sat ordentligt på i begge ender og at hætten griber godt fat i tændrør, du skal også se efter de ene stik nede fra motor den er lidt kort i det og har det med at gå fra hinanden og har det også med at ledningerne bliver rykket over lige inden stikket.
    ellers er mit bedste bud at din cdi er død, som du siger så er der noget som spiser alt strømmen.. bliver cdi varm??

• #2   5. aug 2010 kan også være noget andet el du har lavet som kortslutter og så holder spændingen nede til cdi prøv at måle spændingen på dit batteri voltmeter og så sæt det på se om spændingen dykker.

Kommentér på:
HJÆLP! Street el problem

Annonce