210 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP! Street el problem {{forumTopicSubject}}
Har i lang tid bøvlet rundt med at få min street til at gniste, og føler enlig jeg har rimlig styr på scooter, men alligevel ser jeg mig slået. Har fået den til at gniste som ny, men kun de første 1-2 gange jeg træder på kickstarteren. Derefter giver den intet. Har ladet batteriet helt op, det hjælper ikke på problemet. Har skiftet til anden tænding, tændspole, ensretter og batteri. Det er som om den bruger alt strømmen på batteriet på 2 sek, eller som om den slår over på stator støm, og der ingen kommer. Er virkelig lost !!
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.662
tjek tændspolen får ordentligt stel og tjek at der er god stelforbindelse fra stel til motor. og tjek at dit tænd kabel er sat ordentligt på i begge ender og at hætten griber godt fat i tændrør, du skal også se efter de ene stik nede fra motor den er lidt kort i det og har det med at gå fra hinanden og har det også med at ledningerne bliver rykket over lige inden stikket.
ellers er mit bedste bud at din cdi er død, som du siger så er der noget som spiser alt strømmen.. bliver cdi varm??
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.662
HJÆLP! Street el problem