{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

powah .
powah .
Tilmeldt:
15. maj 2006
Følger: 1 Emner: 94 Svar: 349

miste kørekort på baneracer? {{forumTopicSubject}}

hej sg

Jeg ved, at man ikke mister kørekortet (til bil), hvis man bliver stoppet på en ulovlig scooter... men er der en grænse, hvor det kan blive så groft, at de kan tage kørekortet fra en?
Altså hvis man kommer på en baneracer scooter, med 120 km/t og ingen lys, skjolde osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  miste kørekort på baneracer?
  • #1   5. jul 2010 DET ER NOK DEN ER TUNET DU VED BEDRE LÆNGER ER DEN IKKE .. ULOVLIG ER ULOVLIG

  • powah .
    powah . Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 94 Svar: 349
    #2   5. jul 2010 michael g - hvad siger du dreng?

    Hvis du siger, at man mister sit b kørekort ved at have en tunet scooter, så er du fejlinformeret. Jeg vil bare høre om man evt kunne miste det ved så en grov sag som den overnævnte


  • #3   5. jul 2010 kigger lige med her... smiley for har selv sådan en diskussion med de gamle og vennerne... har nemlig også hørt at det går ud over kortet.. altså du har fået kortet men blir taget på en voldtunet scooter ... så mister du måske rettighed for at køre i bil... har jeg fået afvide af min kørelære men en betjent siger noget andet og venner siger noget helt tredje...

    er der ikke nogen som har en far eller bror som er betjent og kan undersøge det.... ??


  • #4   5. jul 2010 kommer helt an på hvor langt de har fulgt dig, hvordan du forløbende har kørt mens de har fulgt dig og hvor gammel du er.. - hvis du køre som en anden idiot med en baneracer ude på vejen og ikke tager hensyn eller en skid, så ja , så KAN de udsætte det eller gi dig et klip.. og det sku forståligt nok smiley for man kan ikke nå at bremse på sådan en smiley ligemeget hvor meget man selv bilder det sig ind... synes bare det er total dumt at køre på baneracer på offentligt vej, ramte sådan en min kone med baby eller lignende ville jeg nok slå personen ihjel og tag straffen.. bare min mening smiley

  • #5   5. jul 2010 lige præcis The D

  • #6   5. jul 2010 Hvad f##k snakker du om The D ? :S DU KAN ALDRIG MIDSTE DIT KØREKORT TIL BIL PÅ EN 30 SCOOTER.... NEVER! De her intet med hinanden at gøre.... MEN du kan godt midste det vis der er en 45 scooter vi snakker om....

  • #7   5. jul 2010 tager du helt fejl kristian smiley en 45èr er en 45er fordi det betagnes som en MC/scooter til kørekort pga dens små ekstra cc... når du skifter din 30`er om til en 70cc tuned scooter så er det en MC`er... og kommer du kørende som nævnt allerøverst, så kigger de på det som værende en MCèr

  • #8   5. jul 2010 kristian t.... du skal bare have en hårdt pumpede scooter og et kørekort til bil og køre råddent åbenbart....

    Nicolaj J

    Hvir jeg så køre på min bws se opsætning

    og jeg køre efter reglerne som man følger i bil... og bare følger trafik og engang imellem overhaler ligesom motorcyklerne gør... kan de vil godt se igennem fingrene med....


  • #9   5. jul 2010 Nicolaj J så hvis nu jeg også har mc kort hvilket jeg har hvadså bliver dommen så mildere...

  • #10   5. jul 2010 man kan miste kørekortet til bil, hvis man bliver taget med sprit, selv på en maxi..

  • powah .
    powah . Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 94 Svar: 349
    #11   5. jul 2010 okay, det havde jeg godt nok ikke troet.... men okay, men lærer da noget nyt hver dag smiley

  • powah .
    powah . Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 94 Svar: 349
    #12   5. jul 2010 Martin P nu snakker vi heller ikke sprit

  • #13   5. jul 2010 så længe du har dit lys iorden, hjelm på, stopper når de vil stoppe dig og ikke prøver at flygte, ikke vær flabbet.. så kan de i de langt fleste tilfælde se gennem fingre med det og enten lade dig slip helt eller en lille bøde...

    er engang blevet stoppet på min peugeot speedfight med 70cc cylinder 21mm karbu og en knæk på.. de stoppede mig og jeg stoppede med det samme og viste dem papir osv.. og jeg fik lov at "trække" den hjem uden noget.. han sgade til mig at det var mest pga jeg stoppede med samme og ikke prøvede at flygte at de gad se gennem fingre med det...


  • #14   5. jul 2010 uf.. den med MC kort.. den er svær.. de vil nok tag dit MC kort vil jeg tro.. den er jeg sku usikker på...

  • #15   5. jul 2010 jeg ville nok ikke nævne for dem jeg havde MC kort hvis de stoppede mig..

  • powah .
    powah . Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 94 Svar: 349
    #16   5. jul 2010 Okay, men for at slå det fast, så kan man godt miste sit b kørekort på en scooter...

  • #17   5. jul 2010 ja det kan du... og du kan miste meget mere ved at køre på en baneracer på vejen smiley husk det.. min ven mistede livet med sin veninde sådan..

  • #18   5. jul 2010 nicolaj j hvor fra sjælland kommer du fra

  • #19   5. jul 2010 alt efter hvor råddendt du køre kan du miste det på cykel så vel som på knallert er den helt galdt og du ikke er gammel nok eller ikke har kørekort kan du få det udsat det står højt og tydeligt i loven


Kommentér på:
miste kørekort på baneracer?

Annonce