{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Stjålet PGO PMX Sport - Aalborg/Vejgaa {{forumTopicSubject}}

Fik stjålet min PGO PMX Sport fra mit kælderrum i Vejgaard tirsdag aften/natten til onsdag i sidste uge, den har nummerplade VX6444..

Jeg har meldt den stjålet hos politiet og skrevet rundt omkring men kom så lige i tanke om at jeg manglede SG..
Den er nok desværre væk eller skrallet for dele men håber da stadig at den dukker op.. Den havde kørt ca 4000 km

Særlige kendetegn: Små skrammer på frontskjoldet, og en skramme på skjoldet oppe ved styret hvor noget af skjoldets lak er røget af.. Der er også en lille rids/revne nede i skjoldet ved hjulet.
Udover det er det ene håndtag slidt lidt i den ene ende ud af til efter et styrt.
Det andet håndtag sidder modsat på i forhold til det andet (lidt svært at forklare hvad jeg mener men det er std håndtag som jeg har haft pillet af og så sat på igen og så fiik jeg vendt det forkert (venstre håndtag) .
Og så er der selvfølgelig også klistermærkerne som sidder på fra fabrikkens side af.. Man kan se billeder på min profil men det er lidt ældre billeder hvor skrammerne ikke er synlige.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet PGO PMX Sport - Aalborg/Vejgaa
Kommentér på:
Stjålet PGO PMX Sport - Aalborg/Vejgaa

Annonce