{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Hvor heldig kan man blive???! {{forumTopicSubject}}

Jaah, dette er lige en lille beretning om hvor heldig jeg var igår.. Det startede med at vi er oppe i den ene ende af den by jeg bor i.. Hinnerup, også sidder mig og gutterne der oppe og får nogle pils og lidt shots.. You Know ;).. Så får vi lyst til lidt sjovt tobak, og det er fair, jeg har noget liggende, i den anden ende af byen, og jeg vil da godt hente det hvis jeg kunne låne en scooter.. Og det kunne jeg sagtens.. Så jeg suser afsted på denne CPI Popcorn..:P Uden hjelm.. Dumt I know.. Så kommer jeg op til min kammerat, han boer i nogle 3. etages blokker, med nogle gårdhave huse... Jeg tager en lille smut vej ind af gårdhave husende, og kommer op til blokkerne, da jeg holder under hans vindue (Han boer på 3. etage) så siger han til mig, at jeg var kørt ind i en panserfælde, jeg kigger op på parkeringspladsen, og der holder 2 reklame vogne, og jeg kigger bagud, der kommer 3 civil betjente og 4 alm. betjente gående hen imod mig, og jeg ved ikk hva jeg ska gøre, så jeg bliver sidende.. Den ene civil siger " Ja godaften det er politiet, vil du lige hoppe af scooteren" og jeg gør som han siger, og de stiller mig nogle spørgsmål.. Også bliver jeg taget med op på parkerings pladsen, og de "forhør" mig lidt, hvad jeg har lavet.. De spørg om jeg havde været med til at lave noget ballade her oppe, hvilkede jeg ikke havde.. Imens en af dem tjekker knallerteren, og spørg om jeg har nogle parpir (Forsikring og kørekort) hvilkede jeg ingen af delene havde.. og de kunne se jeg havde drukkent, og de står og siger at jeg får en bøde o.s.v.. Og høre om den er stjålende, hvilkede den ikke var.. Men alt i alt, endte det med jeg KUN fik en advarsel, og fik lov at trække hjem og han vil ringe næste dag (idag) og høre om der var forsikring på.. Seriøst jeg har været pisse heldig denne gang.. Og jeg vil bare lige sige, at I ska ikk køre når I har drukkent, man ved aldrig om panserne er ude..!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor heldig kan man blive???!
Kommentér på:
Hvor heldig kan man blive???!

Annonce