{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Hjælp med SF2 - BELØNNING FOR HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Ey derude!
Den som kan hjælpe mig med mit problem, altså kommer med den ting som får gang i min SF2, vil få en klatretur for vedkommende selv plus 5 venner gratis på Brande klatretårn! Jeg er personligt instruktøruddannet, og står derfor for det mulige arrangement! Normalpris = 800 kr. Den som fortæller mig hva min scooter fejler, får en fed oplevelse. Tjek klatring.tk for billeder.

Efter at min ene udstødningsbolt knækkede, pillede jeg cyllet af, for at bore nyt gevind ud.
Dette gik næsten uden problemer. Cyllet blev sat på igen osv med nye pakninger.
Monterede desuden politiværn, hvilket jeg tjekkede virkede inden jeg ordnede cylle.
Skiftede også bremsebakker i bagbremsen.

Men nu nægter min SF2 bare at starte!!! Den starter hvis jeg hælder lidt benzin ned i cylle, og kan også holde den igang hvis den får gas, men den kan ikke stå i tomgang. Så dør den.
I lave omdrejninger piber den, men det stopper når den kommer op i omdrejninger

Nogen som har nogle idéer til hvad det kan være?
Har haft skiftet: top og bundpakning. Renset karbu med trykluft, overfladisk indeni. Ikke noget med at rense alt. Har forsøgt at tage svinghjulet af med strips, men uden held. Sidder den måske skævt, efter at være blevet hevet lidt i?

Alle disse ting blev gjort under en "reparation". Før startede den og kørte fint. Nu vil den ikke starte, og kan ikke stå i tomgang.

Er virkelig desperat! Savner at kunne køre på den smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med SF2 - BELØNNING FOR HJÆLP
Kommentér på:
Hjælp med SF2 - BELØNNING FOR HJÆLP

Annonce