{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giantco G-buddy
  • #1   3. jun 2010 Hvis du ikke selv kan lave noget, så ville jeg ikke anbefale en giantco, kan hurtigt blive dyrt, hvis den skal på værksted og det skal de altså lidt oftere end en dyrere scooter. ville hellere finde en af et bedre mærke, dem kan du også sagtens finde til en fornuftig pris.

  • #2   3. jun 2010 Kan da ikke passe den allerede går i stykker efter ingen tid smiley Hvad går der galt med den?

  • #3   3. jun 2010 Det kan være alt jo, men nu skal man også se det sådan at den koster 5000 og det er ikke samme kvalitet som en til 15.000, siger lidt sig selv:)
    Desuden så kræver de også mere vedligeholdelse end en 2-takter gør, så hvis man ikke selv kan lave lidt, bliver det hurtigt dyrt med services osv.


  • #4   3. jun 2010 Anders
    Jo de går nemt i stykker pga. dårlig kvalitet.
    Nogle af dem kan godt kører et par tusinde kilometer før de skal efterses.
    andre skal på værksted samme dag som du har købt den.


  • #5   3. jun 2010 Åhhhhh hvor irreterende... Jeg skal bare burge en billig scooter til arbejde, havde engang jog der kørte 135 og gud et arbejde, den var konstant i stykker og kunne ikke lave den, så det var en dyr fornøjelse.. smiley

  • #6   3. jun 2010 Der findes da massere af kvalitets scooter til 6000 kr brugte:) det ville jeg til hver en tid vælge frem for en ny Giantco.

  • #7   3. jun 2010 Ville gerne have en Jog igen, men de er jo normale og finde lovlige smiley

  • #8   3. jun 2010 Arhhh der er da andet i livet en sådan en lille Jog:) sådan en ville jeg slet ikke vælge, de er små, dårlige køreegenskaber, det er jo som at komme kørende på en kængurustylte, og så er alle jo stort set mere eller mindre forskruede.

    Så heller en Storm, Stalker, Typhoon, Jog R, Neos eller sådan noget:)


  • #9   3. jun 2010 Altså nu køre jeg jo PGO Hot 50 og det kan anbefales.
    Der går teknikken næsten aldrig galt og motoren holder til ufatteligt meget.

    De store dæk gør at den sidder meget bedre på vejen ved høje hastigheder end de små dæk på en Sonic eller Jog AS/FS

    En helt funklende ny PGO Hot 50 kan købes for 9.995kr.

    Hvis den en dag skulle gå i stykker den scooteren så udbredt at den er nem at skaffe billige reservedele til.


  • #10   3. jun 2010 En PGO er også et godt valg, men billige reservedele? arhh ikke sammenlignet med Piaggios reservedele:)

  • #11   10. aug 2011 har en ven som har købt en giantco i Thansen og han bruger den hver dag. den starter og køre altid! aldrig problemer med den rigtigt!

Kommentér på:
Giantco G-buddy

Annonce