{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

kørt galt.. {{forumTopicSubject}}

hej drenge.

jeg vil lige sende en opfordring til jer,
her i fredags kørte en af mine gode kammerater galt på min scooter til en fest vi var til.

Det hele startede med at vi tog til den samme fest, hver for sig. og så efter vi havde drukket en del (jeg var stadig i stand til at køre) besluttede vi oss for at køre hjem til en kammerat og hente en cd han havde, fordi vi var blevet lidt trætte af musikken, og så sagde jeg at jeg nok skulle køre, og så var der åbenbart 2 andre af vores kammerater, der også ville med, men bare på en anden scooter.
Nå men det hele gik jo fint derop hvor jeg kørte, og så efter jeg havde sagt at min kammerat ikke skulle ta min scooter (lod den stå tændt i tomgang fordi batteriet var dødt og det kun er el-start der virkede) løb jeg så op og hentede cd'en. Men da jeg så kom ned igen, sagde de to andre af mine kammerater der var med, at han ville køre en tur, og de ikke kunne stoppe ham...
Efter en 5 minutters tid blev de trætte af at vente og kørte så i forvejen men jeg ventede videre, efter noget tid fik jeg et opkald hvor det var mine to kammerater der ringede, og sagde at han var kørt galt, 500 m væk. og der var ca. gået 20 min +/-.
Jeg løb selvfølgelig derned og kom ca samtidig med politiet og så at han lå, midt på vejen, i aflåst side leje, da jeg kom tættere på kunne jeg se det var endnu værre end lige forventet! jeg så han havde ridser i hele hoved! og benet var der lå delvist store blod klatter på asfalten.
senere lade jeg mærke til at højre ben omkringe skinnebenet drejede ca. 30 grader, ind imod venstre ben og det så helt galt ud,
så kom ambulancen endelig! og de ville ikk ha vi andre snakkede med ham mere!
Så begyndte politiet at udspørge mig om div. ting, person nummer, osv osv.
jeg fik afvide dagen efter, at han havde brækket benet 2-4 steder og det skulle opereres og havde brækket næsen.
han blev opereret igår og har fået en stor skrue igennem benet, fra knæ til ankel, for at holde benet på plads og skal ha rettet næsen op i næste uge.
og kommer nok først hjem tirdag/onsdag..
Det her kommer til at betyde en bøde på 10-20.000 pga alkoholen og genoptæning i 4 måneder nok. han komemr ikk til eksamen og kommer ikk på sommerferie.

Det skal siges at han havde en promille der var over den lovlige og han kørte uden hjelm.

men det skal dog oss siges jeg lige havde gjort min G-max helt std. netop samme dag, jeg tør slet ikk tænke på hvad der kunne være sket hvis den kørte som før /;

SÅ drenge? tænk jer nu om forhelved! jeg har oss selv kørt sådan millioner af gange! men der har har virkelig været en øjen åbener ;(og en gang skal jo være den første, men behøver ikk være den sidste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kørt galt..
Kommentér på:
kørt galt..

Annonce