{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Hvad synes du om min RCR? + {{forumTopicSubject}}

Hej, ville lige høre jer om hvad i synes om min opsætning på min gilera rcr fra 04 smiley Den er snart færdig hos mekanikeren hvor der er blevet lavet ny tændingslås, krumtap, gear skiftearm (helt inde i motoren v. trumlen), samt renset div. dele med nye lejer og simmeringe på den gamle cylinder er taget af, den nye opsætning ser sådan her ud - den er nok færdig omkring tors. i denne her uge smiley :

Hebo Manston Revolution 70ccm
Dellorto malossi 25 mm b black
Athena racing krumtap
Hebo new performer
Hebo 24 mm indsugningskit m membran
Polini evo 2 filter
4 gear (alle butikker har udsolgt af det 6 gears tandhjul smiley )
Der er stel nr på og alt el virker.
Det er en lille flænge i højre skjold ellers står den fint.

Styling:
Tun :)?
Diode baglygte
Div, klistermærker.
Hebo honeycomb i grå.

Den er i fin orden hvor alt virker, eftersom jeg har haft den hos en mekaniker/knallert speciallist haha, fordi jeg ikke er den bedste til gear motorer smiley

Alle pakninger i og på selve motoren er udskiftet med nye.
Cylinderen har fået nyt stempel
Krumtappen er sprit ny
Lejer simmeringe osv er også helt nye.

Ja hvad er den værd :)?
Og er der nogle der har ideer til styling eller lidt mere tun - skifter ikke cylinder uds eller krumtap smiley

Tak fordi du læste mit indlæg smiley

Nogle ideer om hvad jeg kan få for den, mindst eller maks :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad synes du om min RCR? +
  • #1   26. maj 2010 hov :)!
    Den står slet ikke som på mine billeder, der er taget hånd om alt der hedder lygter osv, også er den også blevet shinet op :)!


  • #2   26. maj 2010 ja okay smiley Har selv ofret 9000 på den så 13000 ville være ok, ja nemlig men man kan jo være heldiig smiley

  • #3   26. maj 2010 Ja nemligt, men nu er der også lagt lidt flere penge i motoren på den her :D! Men ja, men så hellere vente på et godt bud smiley

    Du har ingen ide til styling eller noget :D?


  • #4   26. maj 2010 ja okay det rigtig nok smiley

    Mange folk vil ha standard uden nummerplade scooter olign.

    Men der er sku også mange der ikke forstår, hvor mange penge og hvor meget tid man lægger i sådan en maskine her.
    Grunden til den er hos mekanikeren det er fordi jeg ikke selv kunne åbne blokken, den er noget af et svin :)! Også er jeg heller ikke den bedste til at samle gear maskiner, og den her var også samlet forkert.
    Men alt andet sørger jeg selv for, det sku ikke så svært smiley

    Jeg kørte for ikke ret langtid siden på en cpi gtr som koster omkring 20.000 fra ny af, og jeg har altid passet godt på den, smurt div. ting, købt et par nye dele, skiftet pærere osv osv, sådan nogle små ting, selvom de ting der var på ikke fejlede noget, så kan jeg godt li, fx, at købe en ny indssugningsstuds hvis jeg ser et lille mærke eller revne på den der var på bare for at være sikker og være så god ved den som mulig, men jeg blev utroligt overrasket over hvor lidt værd mærket cpi er. Folk går rundt og tror at en gtr til 20.000 fra 07 af er en gammel ciao, altså jeg fik 4200 for min gtr, byttede den for min smukke popcorn, som jeg gjorde rigtig meget ud af, men det kan da ikke passe at en scooter går fra 20.000 kr til 4200, på hvad, 3 år?
    Og det var udelukkende på grund af at folk kaldte det en lorte scooter. Jeg kørte på min i 2 år 1 km vær evig eneste dag. og den havde aldrig været i stykker, jeg skiftede bare delene for at være god ved den.

    også en rcr fra 04 med vildt meget tun på kan jeg få 10000 + for?
    Det sku en sær verden. vi lever i smiley


Kommentér på:
Hvad synes du om min RCR? +

Annonce