{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stylepro cylinder
  • #2   23. maj 2010 skal jeg være ærlig så tror jeg ikke den er særlig god, jeg holder mig selv væk fra alle stylepro motordele udover pakninger osv.

    Et godt råd: Spar 500 kr mere op og køb en cylinder fra speedline.dk, der har de ihvertfald ikke noget billigt kina ting :)!

    Det der er med garanti 500 kr ud af lommen smiley


  • #3   23. maj 2010 Okay tak men hvad med dr evoen er den god nok?

  • #4   23. maj 2010 Jeg ved det faktisk ikke.

    Denne her skulle være okay for pengene (link fjernet)

    Skal du ha en rigtig god en så skal det malossi hebo osv, de dyrere mærker, men skifter du over til sådan en, kræver det også at du skifter krumtap, men den performances skulle være god nok for pengene.

    Personlig holder jeg mere af 70 ccm cylindere end 50, da jeg synes 50 bliver så småt smiley


  • #5   23. maj 2010 Dr racing evolution en en rigtig god og holdbar cylinder! Den er produceret af Top performance og er 100% identisk med TP trophy cylinderen smiley

  • #6   23. maj 2010 jepz dr. racing og tp trophy laves samme sted og er 100% ens.
    det samme med fks stylepro racer tændning er lavet af r-setup og er den sammen.
    malossi MHR og stylepro 1generation er også den samme cylle smiley lavet ved malossi
    bare lige et hurtigt udrag af de forskellige kopiere som laves andre setder en ved producenten selv
    malossi sport og stylepro sport også den samme og laves også af malossi. så kan folk alts stikke deres holdbarhed langt op i røven. for de kommer fra samme samlebånd bare 2 forskellige navne der er trykt


  • #7   23. maj 2010 7400 - Heine E

    Det jeg har hørt er at stemplerne er uoriginale og ikke lige så holdbare, men om der er hold i det skal jeg ikke kunne sige. Det er bare hvad jeg har hørt smiley


  • #8   23. maj 2010 det ved jeg sq har jeg hardrig hørt. men folk tror jo cyllen fejler noget og ikke er lige så holdbar det er de jo malossi stopper jo ikke produktionen bare for at lave en stak stylepro cyller. de bliver sq lavet af det samme og på samme måde. kan godt være stempel ringende har en svaghed men det er jo max 80kr ekstra så er det problem løst

  • #9   23. maj 2010 7400 - Heine E

    Jeps, det jeg mener er at hele stemplet er svagere, det jeg har hørt fra andre er at stemplerne er for bløde. Men om der er hold i det ved jeg som sagt ikke smiley


  • #10   23. maj 2010 Tvivler eddersparkme på at malossi støber stylepro cyllerne. Jeg ved at ALT! andet kgi får lavet bliver fikset i taiwan og 1st gen stylepro har jeg stået med i hånden inden de tog til taiwan for at få dem fremstillet.
    Og taiwan laver altså fin fin kvalitet.

    Vil ihvertfald gerne se noget dokumentation på at stylepro er lavet hos malossi.


  • #11   23. maj 2010 Ja okay, dr evo er nok et godt valg, kender ikke cylinderen. men det er der andre der gør smiley

    Arg, stylepro er nu ikke lavet hos malossi smiley

    Ang. skift af krumtap

    Nej det er ikke nødvendigt, men vil du ha din maskine skal leve længere, så er det en mulighed at skifte krumtap.
    Jeg ville selv skifte, som jeg også gør på min rcr lige nu, den hvis man smider en dr evo på, men han behøves jo ikke at skifte den med det samme smiley


Kommentér på:
Stylepro cylinder

Annonce