{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

s6sp smadret på 10 min? {{forumTopicSubject}}

Jeg bestilte for nogle dage siden (fredag 7/5) nogle dele. Det drejer sig om

/> stege 6 sport pro 70ccm cylinder

pakdåser for krumtap 2 stk.

ruller 5,7 g

tændrør B9ES

Låsecylinder sæt m/ 2 nøgler - original gilera

Og idag (onsdag 12/5) blev jeg færdig med at montere.
Det hele var også meget fint ved ankomsten af delene, bortset fra manglene pakdåser ;(
det lykkedes dog at få den startet op alligevel
men da jeg havde ladet den stå i tomgang i ca 10 minuter og ville prøve at gasse en smule op, sagde den en "klonk" lyd og gik ud. jeg troede først det var skruerne i blæsehjulet der sad for langt inde og var gået imod statoren, derfor pillede jeg skruerne ud og fandt ud af det ikke var det, da krumtappen stadig ikk kunne dreje rundt, derefter pillede jeg topstykket af og så straks fejlen, ved at der var små aluminiums stumper på stemplet og hakker i både stempel og topstykke. derefter gik jeg videre og tog selve cylinderen af og så derefter den var helt gal! Inde i selve cylinderen er der kommet en ridse der er et par mm. bred og går fra skyllekanal til top. og på stemplet er der en ridse af samme bredde fra top og halv vejs ned.
Det skal siges at det hele er samlet efter alle kunstens regler. pilen på stemplet ned mod udstødningsporten, smurt ind i to-takts olie ved montage og stempelring monteret korrekt ved "noten".
og G-ringene ordenligt monteret
jeg tænkte derefter om det kunne være slør i plejlstangen der forårsagede det, men der var det ikke, da den er helt optimal og stort set ny (doppler S1R)

nogle der ved hvad det kan skyldes?

det hele er bestilt på scooterland.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  s6sp smadret på 10 min?
Kommentér på:
s6sp smadret på 10 min?

Annonce