{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Min scooter døde. {{forumTopicSubject}}

Hældte noget gammelt benzin på min scooter idag da jeg var ved at være løbet tør.
Da jeg så køre i skole synes jeg at den køre mere elendigt end den plejer (Er igang med at indstille så den dør engang imellem med bundgas så man lige skal slippe gassen). Den virkede som om den gik død hele tiden og når den gjorde det bremsede den ret kraftigt.Den havde lidt svære ved at tage gassen end den plejer også. Da jeg så ville hjem var det blevet endnu slemmere. Den ville ikke tage gassen næsten og jeg skulle helt ned i fart og give bundgas indtil den tog ved i 15-20 sek. da jeg nåede næsten hjem gik den ud. Jeg kunne så sagtens starte den på kickstarteren i første hug men den kunne kun stå tomgang i 15 sekunder. Nu er den blevet kold og vil ikke starte mere...
Hældte 2 procent olie i benzinen da jeg ikke var sikker på om der var noget i i forvejen.. Mit bundkar er lidt utæt har jeg fundet ud af. Kun når man læner den til den ene side. Men det burde vel ikke have noget at sige da den ikke drypper når man kør.
Hjælp mig for jeg kan ikke finde en løsning mere...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min scooter døde.
Kommentér på:
Min scooter døde.

Annonce