{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

hjælp til at male {{forumTopicSubject}}

skal have malet min k50 og regner med at skulle have spartlet min tank da der er buler i. vil gerne have et godt resultat, det er første gang jeg skal gøre det så har ik ret meget forstand på. men jeg skal spartle tanken først og så skal den have grunder og så maling og så klar lak er vi enig? og har også nogen skjolde er det bare samme tur uden spartel da de er fine!? håber i kan hjælpe og kan jeg godt bruge de ting fra tsvansen eller bliver det noget lort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til at male
  • #1   25. apr 2010 det er faktisk rimeligt godt ramt... smiley men syntes du mangler at skrive noget om at slibe dine skjolde inden du maler.... smiley det har jeg altid gjort, og har brugt korn 400 vandslibende, og det kan man købe hos jem og fix til 100 kr. for 25 meter.... og jeg bruger også cellulose fortynder, i en sprøjte pistol for at af fedte mine skjolde så malingen klæber sig fast på skjoldene, og det funger bare rigtig godt, og så noget grunder, maling og klar lak.... det er cirka sådan jeg gør det, og det er med en meget god resultat, men hold lidt igen med malingen hvis det er i en spraydåse, da det meget nemt kan løbe............. håber du kan bruge noget af det... smiley og hvad angår spartling, så giv det to gange, det er tit når man giver det en gang, og maler, så kan man stadig se en rids eller to, og så slib det rigtig godt ned........ ;D smiley held og lykke....

• #2   25. apr 2010 okay mange tak smiley har detsværre ik en sprøjte pistol men har gjort det et par gange før med spray og det plejer at gå fint smiley

• #3   25. apr 2010 okay... smiley men jeg bruger det også kun for en sikkerheds skyld, altså for at være sikker på at malingen ikke koger, eller bobler... smiley

• #4   25. apr 2010 heh okay mange tak !!! smiley

• #5   25. apr 2010 så lidt.. smiley

Kommentér på:
hjælp til at male

Annonce