{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politihistorier
  • #1   23. apr 2010 var en gang på vej i skole så kørte jeg stille og rolig så råbte en betjent " HEY" så stoppede jeg.. så fik jeg en advarsel fordi jeg ikke havde lys på min cykel <b> :i

• #2   23. apr 2010 Enig thyzon smiley

- har faktisk aldrig haft dem efter mig trods jeg har kørt siden jeg var 13... har altid bare smilet til dem så er de kørt forbi stille&roligt smiley

• #3   23. apr 2010 ThyzoN !

Jeg tager selvfølgelig også konsekvenserne HVIS de fanger mig smiley

• #5   23. apr 2010 Har det så været med knæk på, KasperfolinI??

• #6   23. apr 2010 Kom kørene i bilen der var høj solskin. Så tænkte jeg lige så godt kunne slukke mit xenon i forlygterne og køre på positions lys. Så møder jeg en mc betjent som kommer mod mig. Han rykker lige pludselig armen ud mod bilen og peger på forlygterne også kører så videre.

Mine lygter er heller ikke lovlige smiley Men blev ikke stoppet

• #7   23. apr 2010 Engang kom jeg kørende ned gennem hovedgaden, da en patruljevogn kørte forbi mig i den modgående retning.
    Crime fucking riders!!

• #8   23. apr 2010 ja har haft knæk på når jeg har mødt dem

• #9   23. apr 2010 kørte engang sprint mod en hundpatrulje og kørte fra ham på min stalker de gav den alt hvad de kunne fryd for dem haha

• #10   23. apr 2010 Det var festuge smiley Fulde folk over alt... Også mig self smiley

Først kørte jeg en pige hjem 20 kilometer ca (ja jeg er dum) Og tilbage til mig selv...

Klokken var nok halv 6 eller noget i den stil. Var pisse fuld.
    Inden jeg var hjemme, kom jeg lige i tanke om jeg egentligt godt kunne bruge en kebabs smiley Så kørte 6 kilometer ind til byen og købte et par durumruller smiley Nam smiley Totalt nice, husker alle var fulde smiley haha

Så skulle jeg hjem igen.. Kørte næsten lige forbi politigården, med 40 kmt. Pludselig så jeg et lys bag mig. Det var sku nok en tunet scooter det ville køre noget race, tænke jeg da smiley haha

Så gav den alt det den kunne trække, og slingrede smiley så kom der fandme en politimotorcykel op på siden af mig smiley Dooh...
    Besluttede mig for at stoppe, og tage skraldet... Fuck, tunet scooter, fuld med en %o meget over 0.5 smiley

Men ja... Så da jeg holdt ind til siden, kørte han bare videre smiley Fuck jeg var heldig! Totalt glad smiley wee

• #11   23. apr 2010 blev jagtet på min ts street magic smiley men jagtet endte bradt da politimanden ikke kunne komme i gennem en cykel sti så mc manden kørte lige med fronten ind i en bumb på cykel stien og ødelagde hele fronten på mc cyklen smiley hehe smiley men jeg slap væk så det var jo godt nok smiley

og det var endda første dag han kørte på en 100 % ny yamaha motor cykel hehe smiley sagde min ven da han snakkede med ham senere smiley

• #12   23. apr 2010 ThyzoN !

Det er også det jeg siger.. Når det lykkes dem at stoppe mig så skal jeg nok tage konsekvenserne ..

• #13   23. apr 2010 ThyzoN !

Nemlig smiley

• #14   23. apr 2010 Sad bag på min vens sonic.. også havde vi lige snakket om hvis vi mødte dem skulle jeg hoppe af.. så han kunne komme væk, også 150m længere henne mødte vi en politibil, også smed han mig af, og jeg løb alt hvad jeg kunne over en parkeringsplads og min ven flygtede, og politiet kunne ikke komme igennem trafikken så vi var heldige smiley også på vej hjem igen mødte vi dem igen.. de gik på fortovet og vi kørte på cykelstien, men de kunne self ikke gøre det store da vi kom med 90 stykker smiley det var sku en fed tur.. smiley

• #15   23. apr 2010 haha min første jagt:
    i vinteren lå der et tyndt lag sne så mig og min ven skulle selfølgelig drifte jeg køre så ind på en byggeplads mens han drifter videre da jeg kommer ud ser jeg han baglygter ude på en anden vej og en ''taxa'' på den pakeringsplads hvor vi driftede manden fra bilen siger noget til mig jeg ikke kan høre så slukker min dejlige pålidelige comet og siger til manden ''HVAD?????'' manden siger kommer du ikk lige her over så , så jeg han havde blå uniform på tænkte jeg kun lidt over men så kigger jeg over på bilen hvor døren står åben så jeg kan se der står POLITI og væk var jeg (:

• #16   23. apr 2010 anden gang var ved bilke odense hvor mig og min ven drejer rundt om et hjørne og han siger bare '' der er politiet'' mig '' ja der var de sku xD'' men fordi vi sad 2 på så kunne cometen ikk køre over 30 haha men valgte så at forsæge alligevel af en lige strejkning dumme mig (: endte med vi blev taget men slap med en advarsel xD

• #17   23. apr 2010 Tror efterhånden det er 1 siden jeg blev stoppet på min gamle stalker med lidt trophy nardo og resten står i profilen, de havde så kørt bag mig et godt stykke tid, og da jeg så stoppet hjemme og var igang med at låse og alt det pjat, kom de så i indkørselen, de vil så gerne se lidt forsikring papir og noget knallertkort smiley Betjenten siger så med det samme at den køre da vist lidt for stærkt? og vælger så bare at være ærlig og det havde han ret i. Får så bare beskeden at jeg skulle få det pillet af. Fair nok tænker jeg smiley Men fik vist aldrig hørt helt efter det sidste han sagde smiley

• #18   23. apr 2010 hehehhe

• #19   23. apr 2010 mente 1 år smiley

• #20   23. apr 2010 hehe (: dejligt xD tror sku godt han vidste du aldrig ville pille det af xD

• #21   23. apr 2010 kom engang kørende på min jog r, (og ja den er vild,) jeg kørte over for rødt lys, og de spurgte om mit kort osv, det var en vild dag :D!

Kommentér på:
Politihistorier

Annonce