Hjaelp til fz 50 {{forumTopicSubject}}
Skrevet: 19-04-2010 20:43:25
Slet hele emnet
Hey!!
Har haft skilt min fz ad i 1000 dele hver eneste møtrik var skruet ud, og nu er den samlet igen, er sku lidt skuffet at den kun kørre 30, og er lidt mærkelig i optræk, og andre gange køre den max 20 ?? hva fanen kan det være.
Jeg overvejer også at tune den så den køre 60 +-
hvad vil passe på den, et krav, det skal kunne købes hos kgi. da jeg har en rabataftale med dem.
og en sidste ting, min studs er lidt mærkelig.
der er 4 bolte, de to når man kigger fra den side hvor kabu sider, er normale hvor en 10 nøgle passer men der ved oliepumpen ligner det noget sjovt noget på 3-4 mm meget små bolte ?? wtf. hvordan får jeg dem af??
og til sidst, har en kasse fz dele motor blok cylinder, tank, og alt muligt, stel haves også, byttes til en kasse tuborg, 2 pakker røde prince og højre sideskjold. ;D eller hvad du vil give
hilsner og god aften . skal du bruge nogle dele sig til, de kan også bortgives , skriv til 28403567
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 285
og det er meningen at boltene til studsen skal være umulige at få op.. så du ikke kan få studsen af, fordi der sidder en begrrænsning i den.
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 131
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.662
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.662
du skal have større studs på, jeg vil foreslå du finder en der er boret op her inde på sg. t hansen har en men der kræver massiv tilpasning. dysen.. hvis du vil kører med den alm 12 mm karb skal have en ca 67 dyse. membranen en fin hvis du er ok med 65 som max . eller kevlar har max ved 80, hvis du ikke vil tiltrække alt politi så kør bare med den alm udstødning, med dette tun og korrekt indstilling kører du 55-60 ligeud mere nedad, hvis du siger den kører underligt,, du har vel kun 0,5 liter olie i gear kassen ikke..
håber det kunne bruges, ellers skriv hvis du har flere spørgsmål
Hjaelp til fz 50