{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
212 visninger | Oprettet:

vil stadig ikke starte {{forumTopicSubject}}

nu har jeg taget tændingslåsen af min speedfight 2 og de 5 ledninger rør ikke hinanden men den vil stadig ikke starte den gnister ikke men når jeg sætter batteri til så virker blink horn el start og bremselys samt benzinmåller heller ikke.
Når jeg træder på kickstarteren kommer der lys i speedometret ligesom vis man havde slukket den med nøglen så hvordan kan det være og hvordan for jeg startet den uden at købe en tændings lås
(tændrøret er helt nyt )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil stadig ikke starte
  • #1   6. apr 2010 frem med multimeteret og hvad du ellers har til ledninger. og så tjek alle ledninger som har noget at gøre med:

tænding
    tændspole
    cdi
    stelforbindelse.

bare i det hele taget noget der har noget at gøre med gnisten.

• #2   6. apr 2010 har tjæket tænspolen og der var der ikke noget i vejen men ved du hvor stel forbindelsen sider på en sf2 for den tanke har jeg da også haft
    har dog også tænkt på om cdi er gået

• #3   6. apr 2010 kan godt være din cdi. kan os være din tænding. det kan være mange ting. nej ved ikke hvor din stel sidder. men det er en leding som sidder et sted på blokken fra stel af.

• #4   6. apr 2010 til at starte med så prøv at tjek stator. det kan godt være den der er lidt rusten hist og pist. så der ikke komme strøm igennem. så prøv at tjek det. og tag noget sandpapir og lige slib rusten væk hvis der er noget. gik os på ledningerne om de er røget af den eller sidder løse

Kommentér på:
vil stadig ikke starte

Annonce