{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

køber / for meget tid !! {{forumTopicSubject}}

Hej sg ville høre om hva i mener om denne situration har så her kommer den,

Har smidt min stalker tilsalg for 5,5 og der kommer så en køber og skriver til mig, han kommer ned og ser den osv og syntes om den siger han kan få alle mine dele med oven i for 6,2 kg men gider han ikke, da siger jeg 5,8 kg dvs at han får alt jeg har for sølle 300 kr, ham og faderen går så tilbage i bilen og komme igen skal siges faderen handler under hele forløbet, men som sagt kommer de tilbage hvor faren siger 5000 og siger nej tak og de køre, han skrev så en uge efter om jeg var gået ned i pris skriver så jeg ik er hvor han prøver handle mig ned, og spørger om stel nummer osv hvor scooteren står nede veed min mor så og har ik lige tid til at betale for at komme der ned, der går så yderliger nogle dage så skriver han igen og stadig ingen held, skriver så i weekenden hvor han skriver okay til 5,5 dog tror han at han får delene med og da det ikke er mulitg svare han ik tilbage, igår skrev jeg så om jeg kunne få et svar og han begyndte igen igen med stel nummer og om forsikrings papir købs papir og ogm jeg havede papir på alt tun ? :s:s NOGLE DER HAR HAFT SÅ MEGET DØJE MED EN PERSON?? skal siges har forklaret ham 1000 gange at når jeg skriver købs papir med min underskrift på så er den gældene så han kommer bare og aflevere scooteren med politiet hvis den er guffet som den ikke er `??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køber / for meget tid !!
Kommentér på:
køber / for meget tid !!

Annonce