{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

god eller dårligt byt==? {{forumTopicSubject}}

heeej sg smiley ville vide om det er et godt byt for mig:D

altså han vil gerne bytte en samurai motor med 45mm cylinder og topstykker, plus kabu og en promaudstødning for min udstødning på min hvide samurai ( tjek min profil for at se den ) for står og mangler en motor. ?? men vil en samurai motor trækker bedre med en proma in den jeg har på ?? for ellers så køber jeg bare hans motor for 500 taak på forhånd


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  god eller dårligt byt==?
Kommentér på:
god eller dårligt byt==?

Annonce