RCR - Kobling fuck {{forumTopicSubject}}
Hey.
Efter jeg har lavet min RCR 6 gearet har jeg haft lidt problemer med min kobling. Før kunne jeg sagtens skifte fra N til 1. gear, mens den stod i tomgang (Selvfølgelig med koblingen inde!). Men det kan jeg ikke mere, nu skal jeg starte den i 1. gear mens jeg giver gas, så den lige kører en lille meter eller sådan noget, og der efter virker koblingen uden problemer, kan skifte mellem alle gear uden den dør. Men slukker jeg den så, og starter den igen i N, trykker koblingen ind og sætter den i 1. så dør den som om koblingen slet ikke virkede?
Først troede vi det var fordi der var for tyk olie på den, efter som 75w/140 er utrolig tyk, skiftede så til en 10w/30 gear olie som er en del olie, men det virker simpelt hen heller ikke.
Er der en her som kan gennemskue fejlen? Er der ingen som kan svare bliver hele koblingen skiftet imorgen i håb om det virker.
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1 Emner: 25 Svar: 249
Problemet er sat ordenligt, og det er telset af en mekaniker for 30 mins. det viser sig dog at det muligvist var koblings armen som ikke var spændt ordenligt og har kunne "give" sig.. -.-'
RCR - Kobling fuck