Jeg er et heldigt svin :D haha {{forumTopicSubject}}
Hey folk, nu hører jeg gang på gang om hvor uheldige folk har været mht politiet...
Har aldrig fået en bøde, eller er væltet...
Syntes selv jeg er skide heldig
-Har været taget ved razzia på teknisk skole, men politiværn reddede mig
Kørte fuld om aftenen, fra en stor fest. ca. 10 genstande ( ved det er dumt)
Jeg kørte tæt på politigården, uden at tænke over det. Kørte ikke mere end ca. 50 kmt... Så så jeg et enkelt lys komme bagfra, og troede det var en tuned scooter, det ville køre om kap
Så gav jeg den fuld skralle... Det kom derefter en politimotorcykel op på siden af mig.. Besluttede mig at stoppe, da jeg ikke havde særlig store chancer for at køre væk.
Da jeg stoppede, kørte han blot videre.... Var overlykkelig der !
haha
Er kørt fra den på små veje ca. 4 gange i alt.
Jeg har kørt omkring 10.000 kilometer rundt i dk, uden at få nogen bøder. Kørte kun lovligt i de store byer
Da jeg havde fået monteret et mhr rep kit, ville jeg tjekke min tophastighed,... Der kom en bakke, jeg ikke kendte.. Jeg kørte omkring de 95-100 på den smalle cykelsti... Det gik så hurtigt jeg fik tårer i øjnene :b
Forude blottede jeg et stort bump i cykelstien... Var for tæt på til at bremse op, så nåede ikke rigtig at reagere. Troede ved jeg bare ville køre over det.
Jeg fløj op i luften, så ingen af hjulene rørte jorden mere! Fuck et adrenalinboost man lige fik.... Husker det i slowmotion
Kom ned på jorden igen først med forhjulet, og derefter baghjulet.,.. Slingrede vildt, men redede den
Føler mig totalt lucky bastard
Hva har i prøvet af sjove ting?
apr 2007
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 3 Emner: 50 Svar: 797
jeg syntes også jeg har været heldig der kørte en motorcykel hen og kiggede på vores scootere oppe i skolen så kørte den bare igen
dec 2006
Følger: 106 Følgere: 103 Scootere: 23 Emner: 227 Svar: 1.844
har prøvet at komme kørende på min Regal Raptor med ca. 70km/t ca der kommer 2 styks mc betjente kørende forbi.. De kigger bare efter mig og fortsætter ligeud
Så har jeg prøvet at komme kørende på Yamaha Neos med ca 60km/t hvor hele fronten manglede hvor de bare kørte forbi.
og så har man også været så heldig at undslippe fra dem et par gange
nov 2006
Følger: 122 Følgere: 125 Scootere: 4 Emner: 156 Svar: 3.472
jan 2009
Følger: 91 Følgere: 91 Scootere: 8 Emner: 60 Svar: 449
og har kørt ulovligt på vejene i 3 snart 4 år nu :b
okt 2006
Følger: 87 Følgere: 89 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 2.464
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 3 Emner: 183 Svar: 1.033
og den anden gang af militærpolitiet da jeg kørte stiv på den så sagde han jeg bare sku trække den hjem
og har ogs kørt 90 stykke på en lang cykelsti hvor jeg kørte ind i en lillebunke sne og fik ubalance og var mega tæt på at køre galt men fik noget at rette den op
og har faldet på 80-90 i timen rundt i et sving og ramte kantstene og faldt jeg lå 10cm fra lygteplen havde ingen hjelm på
så jeg følet mig ogs lidt heldig
jeg har kørt tuned kanllert i 2år uden at få en bøde
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 87 Svar: 786
En af politibetjentene sagde faktisk noget sjovt, han sagde noget i stil med: Hvis du skal ud og køre igen selvom du ikke er gammel nok, hvilket du jo nok kommer til, så bare husk hjelmen, den mindsker chancen for at blive stoppet på knallert :b..
aug 2009
Følger: 40 Følgere: 38 Scootere: 7 Emner: 49 Svar: 1.396
maj 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Svar: 1
de 2 betjente jeg tog knallert kort ved sagde også at de aldrig kunne finde på at stoppe en der kørte 60 og kørte pænt
Jeg er et heldigt svin :D haha