{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Jeg er et heldigt svin :D haha {{forumTopicSubject}}

Hey folk, nu hører jeg gang på gang om hvor uheldige folk har været mht politiet...

Har aldrig fået en bøde, eller er væltet...

Syntes selv jeg er skide heldig smiley

-Har været taget ved razzia på teknisk skole, men politiværn reddede mig smiley

Kørte fuld om aftenen, fra en stor fest. ca. 10 genstande ( ved det er dumt)
Jeg kørte tæt på politigården, uden at tænke over det. Kørte ikke mere end ca. 50 kmt... Så så jeg et enkelt lys komme bagfra, og troede det var en tuned scooter, det ville køre om kap smiley Så gav jeg den fuld skralle... Det kom derefter en politimotorcykel op på siden af mig.. Besluttede mig at stoppe, da jeg ikke havde særlig store chancer for at køre væk.
Da jeg stoppede, kørte han blot videre.... Var overlykkelig der ! smiley haha

Er kørt fra den på små veje ca. 4 gange i alt.

Jeg har kørt omkring 10.000 kilometer rundt i dk, uden at få nogen bøder. Kørte kun lovligt i de store byer smiley

Da jeg havde fået monteret et mhr rep kit, ville jeg tjekke min tophastighed,... Der kom en bakke, jeg ikke kendte.. Jeg kørte omkring de 95-100 på den smalle cykelsti... Det gik så hurtigt jeg fik tårer i øjnene :b
Forude blottede jeg et stort bump i cykelstien... Var for tæt på til at bremse op, så nåede ikke rigtig at reagere. Troede ved jeg bare ville køre over det.

Jeg fløj op i luften, så ingen af hjulene rørte jorden mere! Fuck et adrenalinboost man lige fik.... Husker det i slowmotion smiley Kom ned på jorden igen først med forhjulet, og derefter baghjulet.,.. Slingrede vildt, men redede den smiley

Føler mig totalt lucky bastard smiley

Hva har i prøvet af sjove ting?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er et heldigt svin :D haha
  • #2   8. mar 2010 Vildt atterman

jeg syntes også jeg har været heldig der kørte en motorcykel hen og kiggede på vores scootere oppe i skolen så kørte den bare igen smiley

• #3   8. mar 2010 Føler mig også selv heldig,

har prøvet at komme kørende på min Regal Raptor med ca. 70km/t ca der kommer 2 styks mc betjente kørende forbi.. De kigger bare efter mig og fortsætter ligeud smiley
    Så har jeg prøvet at komme kørende på Yamaha Neos med ca 60km/t hvor hele fronten manglede hvor de bare kørte forbi.
    og så har man også været så heldig at undslippe fra dem et par gange smiley

• #5   8. mar 2010 Er heller aldrig blevet jagtet eller stoppet, har kørt i 3-4 år nu aldrig lovligt. og bor også i en okay stor by smiley

• #6   8. mar 2010 hehe jeg har heller aldrig blevet taget af panserne heh :b
    og har kørt ulovligt på vejene i 3 snart 4 år nu :b

• #7   8. mar 2010 Jeg blev stoppet en gang på joggen hvor jeg kom trillende på baghjul. Jeg stoppede selvfølgelig og talte pænt til ham, så jeg slap med en advarsel smiley og så blev jeg stoppet på bwsen, uden hjelm, nedslidt bagdæk, jeg kørte for hurtigt, jeg havde ikke forsikring med og der slap jeg også med en advarsel smiley

• #8   9. mar 2010 er blevet stoppet 2 gange for at køre for hurtigt den ene gang af en civil der målte mig til 90 han spurgte om forsikrings papir og sagde til mig den gik godt og næste gang skulle jeg huske hjelmen

og den anden gang af militærpolitiet da jeg kørte stiv på den så sagde han jeg bare sku trække den hjem

og har ogs kørt 90 stykke på en lang cykelsti hvor jeg kørte ind i en lillebunke sne og fik ubalance og var mega tæt på at køre galt men fik noget at rette den op

og har faldet på 80-90 i timen rundt i et sving og ramte kantstene og faldt jeg lå 10cm fra lygteplen havde ingen hjelm på

så jeg følet mig ogs lidt heldig
    jeg har kørt tuned kanllert i 2år uden at få en bøde

• #9   9. mar 2010 Jeg blev engang stoppet på min Sonic, da jeg havde lige haft købt den, og ca. 1 måned efter så blev jeg stoppet. Den kørte omkring treds der ca.. Nå men, jeg kommer kørende på en rimelig bred cykelsti med ca. 55-60 km/t, en ven bagpå og begge uden hjelm.. Så ser jeg så en politibil længere fremme, og egentlig kunne jeg godt køre ind i et lille 'hul' længere fremme hvor det var umuligt for politiet at komme ind, men da det var min første knallert, og jeg kun havde en måneds erfaring gad jeg ikke at tage chancen.. Så jeg stopper stille og roligt. Det eneste de spørger om er om de ikke måtte se forsikringsbevis, og det viser jeg dem så.. Så spørger de faktisk også om jeg er gammel nok til at køre på knallert, og jeg svarede ærligt og sagde at der desværre stadig var to år til at jeg kan få knallert-kørekort. Efter en smule snak og sådan sagde de at jeg skulle stille den til siden og låse den, og så vil de køre mig hjem :P. Mere gjorde de ikke ved det :D..
    En af politibetjentene sagde faktisk noget sjovt, han sagde noget i stil med: Hvis du skal ud og køre igen selvom du ikke er gammel nok, hvilket du jo nok kommer til, så bare husk hjelmen, den mindsker chancen for at blive stoppet på knallert :b..

• #10   9. mar 2010 jeg er bilvet stoppet 2 gange ellers køre jeg fra dem hver gang haha meget sjovt smiley

• emil o
    emil o Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 11 Følgere: 10 Svar: 1
    #11   18. apr 2010 de fleste betjente har jo også været unge engang og de får heller ik en skid ud af og stoppe os.

de 2 betjente jeg tog knallert kort ved sagde også at de aldrig kunne finde på at stoppe en der kørte 60 og kørte pænt smiley

Kommentér på:
Jeg er et heldigt svin :D haha

Annonce