{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

Ny Scooter side? {{forumTopicSubject}}

Ville bare lige høre om der var stemning om ny scooter side, hvor der er mulighed for at
-få hjælp til div ting.
-se guider
-Vise ens scooter frem.
-snakke med andre (forum)
-blive lavet fælles træf.
-andre forslag??

hva synes i. er der nok sider, eller er der stemning for en splinter ny hjemmeside, med alt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Scooter side?
  • nicolai h
    nicolai h Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 43
    #1   15. okt 2003 Ja helt sikkert! det kunne da være fed... men så lav noget som man ikke har set før af tricks eller guids osv. for jeg syntes snart lige meget hvilken scooter side du går ind på ser man de samme tricks smiley ! jeg har noget du kan oploade på hvis det er?

• #2   15. okt 2003 hmm.. okay... jeg vil først lige være færdig med design af hjemmeside,,, ellers køber jeg et design. da jeg ikke er så god til at lave et login, forum osv. jeg arbejder på sagen, og er igang med at skaffe en evt sponsor, og nogle kloge hoveder der vil hjælpe med at lave tips, og triks.

• #3   15. okt 2003 hmm.. okay... jeg vil først lige være færdig med design af hjemmeside,,, ellers køber jeg et design. da jeg ikke er så god til at lave et login, forum osv. jeg arbejder på sagen, og er igang med at skaffe en evt sponsor, og nogle kloge hoveder der vil hjælpe med at lave tips, og triks.

• #4   15. okt 2003 hmm.. okay... jeg vil først lige være færdig med design af hjemmeside,,, ellers køber jeg et design. da jeg ikke er så god til at lave et login, forum osv. jeg arbejder på sagen, og er igang med at skaffe en evt sponsor, og nogle kloge hoveder der vil hjælpe med at lave tips, og triks.

• #5   15. okt 2003 hmm.. okay... jeg vil først lige være færdig med design af hjemmeside,,, ellers køber jeg et design. da jeg ikke er så god til at lave et login, forum osv. jeg arbejder på sagen, og er igang med at skaffe en evt sponsor, og nogle kloge hoveder der vil hjælpe med at lave tips, og triks. over and out.

• #6   15. okt 2003 Jeg sys da det lyder som lort.. scootergalleri er da klart den bedste side...

• #7   15. okt 2003 Jeg sys da det lyder som lort.. scootergalleri er da klart den bedste side...

• #8   15. okt 2003 Jeg kan sq heller ikke se, hvad vi skal med alle de scootersider!

• #9   15. okt 2003 Hvorfor lave en side der allered findes?

• #10   15. okt 2003 HVER gang jeg ville finde noget til en scoot, nogle oplysninger, billeder, hjælp dertil, samt gudies. skulle jeg lede rundt på 20 forskellige... Scootergalleri har kun en galleri med masser af billeder, mopedgallery det samme... Scooter-force lidt flere ting. men stadig ikke helt det jeg håber på at lave...

DERFOIR.

hvilken side findes alt det på?

• #11   1. nov 2003 syntes helt klart, at i stedeet for at lave en hel masse så skulle man kunne enes om at lave en helt ny eller måske en gammel bedre...

lige som du siger host. en hjemme side med alt..

men det kan der jo godt være i forvejen.. men hvis du laver en så held og lykke...

Kommentér på:
Ny Scooter side?

Annonce