{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Anbefal mig en ny scooter {{forumTopicSubject}}

Nårh....jeg er sgu blevet træt af at købe brugte scootere. Årsagen er at jeg er slet slet ikke interesseret i at tune dem eller noget. jeg har brug for den til at kunne køre til og fra arbejde hver dag hele året rundt.
jeg har nu købt nogen forskellige scootere og er før eller siden endt op med at de allesammen på nær 1 har været noget skidt. Før eller siden er de fået i stå, eller har larmet af helvedes til eller andet som bare gør at man ved man har købt et sminket lig af en scooter.

Jeg har haft følgende modeller:
Suzuki Estilete. Den blev desværre stjålet ret hurtigt så jeg kan vel egentlig ikke sige jeg var utilfreds med den.

Suzuki Katana. Den holdt ok men krævede fra tid til anden reservedele. Den larmede så en del oven i.

PGO Dr.Big. Det er den jeg har nu. den har jeg på intet tidspunkt været glad for. Den går jævnligt ud. Kører kun omkring 20 på literen, og har på det ½ år jeg har haft den krævet utrolig meget tid i reperationer.

PGO Hot50. Samme historie som Dr. Big

Piaggio Typhoon. Samme historie som de 2 ovenstående.



Fælles for alle scooterne er at de har været brugte ved køb. Jeg har ikke meget forstand på motorer og den slags så derfor kan det være svært for mig at se fejl og mangler mm. Jeg har derfor nok de fleste gange været et nemt offer at sælge et sminket lig til. MEN NU ER DET NOK smiley

Jeg vil have en ny så jeg indgår at købe flere bunker skrammel som jeg kommer til at bruge al for meget tid på.

Jeg vil derfor gerne have anbefalet en af jer scooter-kyndige mennesker.

Mine krav/ønsker er at den skal være:
-Den skal være meget lidt støjende da jeg ikke gider sådan en larmende en.
-Den skal køre langt på literen
-Jeg kører 180km om ugen så den må gerne have en tank på omkring 6 liter eller mere så jeg ikke skal tanke hele tiden
-Den skal være ULTRA pålidelig så jeg ikke risikerer at gå i stå ½vejs mellem hjem og arbejde (18km mellem hjem og arbejde=langt at gå hvis den går i stå ½vejs)
-Der skal kunne monteres en bagageboks på den uden det betyder at man skal lave alle mulige tricks for at komme ned til benzinhullet.(på den der Dr-Big jeg har skal man vippe bagageboksen til siden hvilket er et helvede hvis den er fuld)

Så hvis i har nogen gode råd eller erfaringer med nogen scooter-mærker og modeller så kom bare frem med dem...og på forhånd mange tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal mig en ny scooter
Kommentér på:
Anbefal mig en ny scooter

Annonce