{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

jesper j
jesper j
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

Nogen idé til hvad problemet kan være? {{forumTopicSubject}}

Hey.. Jeg har en hot 50, den gale model, og lige pt. har jeg problemer med at den går ud lige pludselig.
Når den går ud er det lige som om den mister tændingen, den går langsomt ned i fart til jeg holder helt stille og så dør den helt.
Hvis jeg så bagefter prøver at starte den igen, er det lige som at starte en scooter uden tændning på.
Det er et problem der har stået på de sidste 14 dage, og det sker bare lige pludselig.
Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at jeg er begyndt at bruge olie og karburatorvæske i benzinen..

Jeg ved ikke hvad problemet kan være, men jeg tror ikke det er snavs.. for hvis jeg lader den stå i nogle timer, starter den igen, første gang.. Så jeg tror ikke det er fordi det er snavs..
Jeg kunne bedre forestille mig hvis det var tændspolen der blev våd, og så den kunne køre igen når den var tæt, men som sagt ved jeg ikke ret meget om hvordan den virker osv..

Håber i kan hjælpe, og på forhånd tak..
Venlig Hilsen
Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen idé til hvad problemet kan være?
  • #1   27. jan 2010 øhm du skriver du bruger OLIE i benzinen det kan den altså ikk klare for det er en 4-takter ikk og de skal have "ren" benzin men ellers så ved jeg ikk hvad det kan være men det er mulig hvis det der er galt

• #2   27. jan 2010 snakker du om? det sgu da totakt!

• #3   27. jan 2010 Hans N, en hot 50 er sku ikke en 4takter.

Bruger du ellers den rigtige olie? altså 2taktsolie? Og blandet korrekt?
    En ven har haft samme problem, prøv evt. at skifte dit tændrør.

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    maj 2007

#4   27. jan 2010 om jeg bruger de rigtige blandings forhold har jeg ingen anelse om, for den får bare en slat af hvert, jeg har en halv liters dunk med 2-takts olie, og en halv liters med karburator væske..
    Og det rækker ca. til 5-6 tankefulde af 4-5 liter..

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    maj 2007

#7   27. jan 2010 Brix, jeg ved godt den selv blander, men har hørt det er en god ide at fylde lidt extra olie i tanken. .:D

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    maj 2007

#9   27. jan 2010 Okay, men jeg har haft tanken næsten helt tømt.. Men jeg kan da stadig bruge karburator væske, eller hvad.?

Den er lidt tunet, 47 cylle, gannelie go, større dyse.

Det kan være jeg skal tømme den for benzin, rense tank, benzinfilter, karburator, cylle og tændrør..

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    maj 2007

#11   28. jan 2010 okay, men jeg har jo kørt i de sidste 6 mdr. uden problemer, det er først her efter der er kommet sne, den er begyndt på det, og samme tid som der kom sne, fyldte jeg olie og karburator væske i,
    kunne forestille mig det er fordi olien sætter sig i benzin filteret og stopper det.. eller noget i den stil..

• #12   28. jan 2010 HAHA har satme godt nok aldrig hørt om en 4 taktet hot før, hvor saten har du hørt det hende hans?! xD

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    maj 2007

#13   28. jan 2010 Ville være rart hvis flere kom med ideer til hvad der kunne være galt, end at køre på Hans..

Kommentér på:
Nogen idé til hvad problemet kan være?

Annonce