Nogen idé til hvad problemet kan være? {{forumTopicSubject}}
Hey.. Jeg har en hot 50, den gale model, og lige pt. har jeg problemer med at den går ud lige pludselig.
Når den går ud er det lige som om den mister tændingen, den går langsomt ned i fart til jeg holder helt stille og så dør den helt.
Hvis jeg så bagefter prøver at starte den igen, er det lige som at starte en scooter uden tændning på.
Det er et problem der har stået på de sidste 14 dage, og det sker bare lige pludselig.
Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at jeg er begyndt at bruge olie og karburatorvæske i benzinen..
Jeg ved ikke hvad problemet kan være, men jeg tror ikke det er snavs.. for hvis jeg lader den stå i nogle timer, starter den igen, første gang.. Så jeg tror ikke det er fordi det er snavs..
Jeg kunne bedre forestille mig hvis det var tændspolen der blev våd, og så den kunne køre igen når den var tæt, men som sagt ved jeg ikke ret meget om hvordan den virker osv..
Håber i kan hjælpe, og på forhånd tak..
Venlig Hilsen
Jesper
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 23 Scootere: 4 Emner: 4 Svar: 27
nov 2007
Følger: 63 Følgere: 80 Scootere: 30 Emner: 55 Svar: 294
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 12 Emner: 98 Svar: 1.316
Bruger du ellers den rigtige olie? altså 2taktsolie? Og blandet korrekt?
En ven har haft samme problem, prøv evt. at skifte dit tændrør.
maj 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
Og det rækker ca. til 5-6 tankefulde af 4-5 liter..
maj 2007
maj 2007
Den er lidt tunet, 47 cylle, gannelie go, større dyse.
Det kan være jeg skal tømme den for benzin, rense tank, benzinfilter, karburator, cylle og tændrør..
maj 2007
kunne forestille mig det er fordi olien sætter sig i benzin filteret og stopper det.. eller noget i den stil..
jul 2009
Følger: 83 Følgere: 85 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 14.838
maj 2007
Nogen idé til hvad problemet kan være?