{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maxi Tuning
  • #1   26. jan 2010 Har lige kigget på din opsætning.. Og tror nu ikke du skal regne med at den køre 70 - 80 km/t som den er nu smiley
    Men hvis jeg var dig så ville jeg købe en større karburator (18-21 mm), anden udstødning (Proma snake eller leovinci) og en racer tændning (hpi, pvl, eller en 12 volts).. Det burde være nogenlunde inden for dit budget og det burde også give en hel del smiley

• #2   26. jan 2010 MIn blå puch maxi rendte sku 82,6 km/t da den kørte, men den er under vinter opbygning så vil nemlig bestille en masse dele hjem til. Hvor meget forskel gør en HPI tænding?
    Og hvilken krumtap kan bedst anbefales, den fra Metrakit eller RITO race krumtap? har oss en 21mm dell'ordo.
    Så det er mest kobling og krumbasse jeg vil ha anbefalet smiley
    Har oss en 28mm Rs Cigarudstødning, og den er fin nok, Men kan det betale sig at skaffe en anden cylliinder end den K-star jeg har nu?

• #3   26. jan 2010 Jamen hvis du er så god, at du kan få den til at køre så hurtigt, med den opsætning.. Så behøver du vel heller ikke hjælp til at sammensætte en opsætning..

• #4   26. jan 2010 jo for aner ikk noget om hvilken krumtap der er bedst, men kan sagtens finindstille en puch på gefühl?

Kommentér på:
Maxi Tuning

Annonce