{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Bøde! Hjælp lige ;) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg blev stoppet på min knallert af en motorcykel for et stykke tid siden..
- Blev stoppet 5km fra hørsholm politi, men alligevel blev de nødt til at få en dansk autohjælp lastbil til at hente den.

Jeg fik ikke taget EN eneste del, selvom det hele er tun.
Fik den målt og hentede den allerede dagen efter.

Nu fik jeg så en bøde to uger efter på kun 500kr, hvori der stod hvis der var yderligere bøder vil det stå i vedlagte, men der var ingen.
Men nu tre uger senere igen fik jeg så en bøde på HELE 1539kr på transport?!
Er det lige at banke penge ud af mig eller hvad?
Har de rettigheder til at nappe så mange penge på ca. 5 km kørsel fra hørsholm politi.

Det skal lige siges, at jeg er under 18 år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøde! Hjælp lige ;)
  • #1   15. jan 2010 Hvis ikke de tager noget fra den, er det ikke dit problem at de vil have dig til at betale for transport.

    MEN.

    Hvis du brokker dig, beder de dig møde op med den og bevise den er lovlig, så det skal den være da de nok er mere grundige næste gang.


  • #2   15. jan 2010 De 1539 er ikke en bøde men betaling for transporten

    Ring selv til dansk autohjælp og spørg hvad det koster at få transporteret en knallert 5 km

    spørg evt også om de giver rabat da du er under 18 smiley


  • #3   15. jan 2010 ja det ikke en bøde ..
    men det fandme mange penge for så lidt.
    Det koster ca. 600kr for et års abonnement for dansk autohjælp.


  • #4   15. jan 2010 Enig i det er mange penge, havde det været Falck havde det kostet over 2000

  • #6   17. jan 2010 Hvis de mener der ikke er noget ulovligt på den, så mener jeg heller ikke de kan tage penge for det, da de har fejl bedømt den. Men jeg synes din sag lyder meget mærkeligt. Hvis de havde rullet den, så kunne de jo se det ud fra det tal de vil få, så skulle der vel ikke være nogen tvivl. Hvad var de 500 kr, for i første omgang.? For du burde også havde fået en bøde på 700 kr, for at en synsmand skal kigge den igennem. Det skal du selvfølgelig ikke hvis der ikke er noget ulovligt, men de har jo iligevel sent dig bøden fra dansk autohjælp. Jeg tvivler på at de allerede har kigget den igennem efter efter 1 dag. Det plejer at tage lidt over 2 uger, plus der skal laves papir arbejde.

    Men den betaling på 1539kr lyder meget rimelig. Jeg betale 1500 kr, ved falck, for 3 Km, plus 700 kr, fordi en synsmand skulle gå den igennem, og så kommer resten af bøden, jo ved siden af smiley


Kommentér på:
Bøde! Hjælp lige ;)

Annonce