{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TP Vs Std?
  • #1   6. jan 2010 Det kan sagtens mærkes og høres.. ikke at den larmer mere, men den lydere en smule vildere.. men det er ikke rigtig noget iforhold til 70 ccm.. og jeg forstår ikke selv at folk vælger 50 istedet for 70ccm. og ja, jeg ved hvad jeg taler om. jeg kørte med tp 50 ccm på min rally

• #2   6. jan 2010 ok. købte nemli et meget billigt og næsten helt nyt Dr. Racing 50cc (sku efter sigende være det samme som tp trohpy 50cc)

så har jeg fræst udst porten op... og sårn lidt...

mangler bare lidt indstillig til jeg kan få et resultat...

så vill bar høre om det kan betale sig sårn et 50cc... eller om jeg sku ha beholdt std og så solgt det i stedet

• #3   6. jan 2010 Det kan sagtens betale sig.. og det vil helt klart giv en mærkbar forskel. (:

• #6   6. jan 2010 Peter S: tænk dig om.. det handler jo om hvor god kvalitet det er, og hvilken del af ydelsen der er lagt mest vægt på.. om det er acceleration eller topfart. og det er jo forskelligt fra model til model. du kan jo ikke sammenligne 50 dr racing og polini 70 ccm.. uanset hvad vil 70 ccm dr racing være hurtigere end 50 ccm dr racing.. du ved tydeligvis ikke særlig meget om det.

Kommentér på:
TP Vs Std?

Annonce