{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Mærkelig Sonic!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en sonic som jeg har skildt fuldkommen ad og samlet igen. Vario, købling, rem, gearing, tænding, svinghjul, kaburator osv er renset og puttet i igen. Den har en HELT ny cylinder på (så fejler ingenting) Udstødningen er også helt ny. Der sad t-hansen membran i, men er nu skiftet ud med Polini evo. Den gnister, suger benzin, har rigtig god kompression osv.

Ved simpelhen ikke hvorfor den ikke gider noget..
Den startet hurtigt og går ud efter ca 5-10 sek..

Tændrører er vådt når man tager det ud ?
Det en 21mm dellorto der sidder på med 82 dyse var det vidst..

Der sidder

Cylinder: DR Racing 47mm 70cc
Stempel: DR Racing 47mm 70cc
Topstykke: DR Racing 47mm 70cc
Tændrør: NGK
Karburator: Dellorto 21mm
Studs: 21mm Standard
Variomatic: Top Performances
Kobling: Standard (med blå Polini trykfjeder)
Koblingsklokke: Standard
Kilerem: Top Performances
Krumtap: Standard Ø10
Nåleleje: Malossi 10mm
Membran: Polini Evo
Udstødning: Top Performances Powered
Luftfilter: Polini
CDI: Standard
Tænding: Standard

Kunne rigtig godt bruge noget hjælp!!!!

På forhånd tak smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelig Sonic!!!
Kommentér på:
Mærkelig Sonic!!!

Annonce