{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.654 visninger | Oprettet:

Nr. plade? ( hvordan skaffer jeg den ? {{forumTopicSubject}}

Hej scootergalleri, håber i kan hjælpe mig med et par spørgsmål og nummer pladen ! smiley

Her i fredags blev jeg stoppet på min cpi sx/ supercross fra 06 jeg havde tingende i orden osv.. Men jeg havde sku ikke lige nr. plade på.. jeg sagde til politimanden at min forsikring havde sagt at der ikke skulle nogen på ( havde de sagt til mig far), han sagde han ville tjekke det for mig .. Husk loven for nr plader træder i kræft d 1 juni 2006, han ringer så til mig i går og fortæller at min knallert er fra december 06 ovs.. og at jeg får en bøde på 300 fordi jeg ikke havde nogen på (( jeg har ingen papire eller nr pladen ))han siger jeg skal ringe på motorkontoret og ikke mere. jeg har undersøgt det lide og er stødt på 1 problem.. hvordan fanden skaffer jeg de orginale papire ??

her er et eks.!

Hvordan bliver knallerten indregistreret?
Som regel vil det være forhandleren, der sørger for at knallerten bliver indregistreret og får nummerplade på. Men du kan også selv gøre det på motorkontoret.

Ved anmeldelse til registrering skal der afleveres:

* Anmeldelelsesblanket MO 2A
* Forsikringsbevis
* Typeattest med erklæring fra forhandler og fabrikant eller dennes repræsentant, eller anmeldelsesblanket MO 2A med godkendelse af en synsvirksomhed.

Nummerpladen koster 90 kr.

Hvis du sælger knallerten, skal du anmelde ejerskiftet til motorkontoret. Det koster dig ikke noget.

Typeattest med erklæring fra forhandler og fabrikant eller dennes repræsentant, eller anmeldelsesblanket MO 2A med godkendelse af en synsvirksomhed. DENNE TYPEATTEST HVORDAN SKAFFER JEG DEN ?? smiley

TAK PÅ FORHÅND! !!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nr. plade? ( hvordan skaffer jeg den ?
Kommentér på:
Nr. plade? ( hvordan skaffer jeg den ?

Annonce