{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fart - Skoleopgave
  • #1   17. nov 2009 1. tuner den fordi jeg syntes det er kedeligt at kører 30.. og folk ville grine hvis man dukkede op til f.eks dhs på en std stalker?
    2.tænker vel ikke rigtigt på noget, andet end om den lyder fint og om den mangler indstilling.
    3.Mine forældre ved udemærket god at min knallert(er) ikke er lovlig(e) da de selv betaler en del at tunet..

• #2   17. nov 2009 jeg tuner min scooter fordi jeg kan, det er så nem.

Faktisk når jeg kører forstærkt tænker jeg udelukkende på vejen , for hvis jeg rammer nogle med min scooter mister jeg ALT

og mine forældre ved det ja, men de ved ikke præcis hvor meget, de ved den nok går 60 eller noget, men i virkeligheden kommer den til at gå over 100

• #3   17. nov 2009 1. fordi det er kedeligt og køre så langsom og det tager alt for lang tid
    2. jeg tænker ikk rigtig over det ud over det er sjovt
    3. ja mine forældre ved godt den er ulovlig

• #4   17. nov 2009 jeg tuner min fordi jeg elsker fart .. fordi jeg elsker og lave scooter i min fritid o.s.v smiley

jeg tænker nu ikk så meget .. holder nu mere øje med hvordan jeg køre og tager hensyn til andre så det ikk sker et eller andet som der ikk burde ske smiley

ja mine forældre ved godt min køre mere end de 100 men de holder meget fast i a jeg skal have hjelm på som jeg altid har .. og at jeg skal stå til ansvar for det jeg gør og betale min bøder selv ..

• #5   17. nov 2009 1. 30/45kmt er for lidt

2. Gid den kunen rende lidt stærkere

3. Jup .. Min fatters render næsten lige så stærkt

• #6   17. nov 2009 1 Hvorfor tuner i jeres scooter?: det er nemt og hurtigt..
    2 Hvad tænker i på når i kører stærkt?: tænker på der ikke kommer en bil rundt i et sving smiley

3 Og ved jeres forældre at kører stærkt?: ja det ved de godt de tager let på det for de ved jeg kan køre ordenligt i trafikken smiley

• #7   17. nov 2009 Jeg er sikker på du kan få 20 svar på hver spørgsmål hvis du kigger i forum smiley

Men her er mine svar smiley

1. Fordi 30km/t går for langsomt, og man føler sig udsat når man ikke kan følge med bilerne samtidig med man er mindre end bilerne

2. At hvis politiet kommer skal jeg bare væk! (derfor skal alle mine maskiner helst rende mere end 90 xD)

3. Mine forældre ved slet ikke jeg kører, jeg er 15 så må ikke for dem smiley

• #8   17. nov 2009 1. søg i forum
    2. søg i forum
    3. søg i forum

De spørgsmål kommer HVER DAG !

• #9   17. nov 2009 Tuner scootere fordi jeg elsker at gå at rode med sådan noget har jeg gjort så længe jeg kan huske...

og når jeg kører koncentrere jeg mig kun om det og kører selvfølgelig ordentligt... måskel lidt hurtigt men stadig med hensyn til andre i trafikken...

hmm er 27 så behøver vel ikke spørge mor om lov smiley men hun har nu aldrig sagt noget til det, kun kør ordentligt og tag hjelm på... smiley

• #10   17. nov 2009 1. Jeg kører max 20! sys fandme 30 er alt for ulovligt smiley

2. Tænker på bussemænd når jeg kører

3. Mine forældre er døde

• #12   17. nov 2009 men vil lige sige at der er forskel på at tune sin knallert/scooter og så fjerne begænsningerne... når man fjerner begrænsningerne tuner man jo ikke sin scooter... så gør man den "standard" og med det mener jeg som den er tænkt fra fabrikken og så kører den det den er bygget til... dvs. IKKE tunet...

Kommentér på:
Fart - Skoleopgave

Annonce