{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

RIEJU RS2 PROBLEMER! {{forumTopicSubject}}

mig min far min bedste kammerart og vores nabo har hele dagen skiftet cylinder / topstykke / stempel / membran / studs / karburator / luftfilter.

vores problem var at min ven havde kørt ca 15km for at tanke. og efter han havde tanket 95 blyfri ville hans knallert ikke starte. han prøvede elstart og løbe/trække den. så han endte med at trække knallerten hjem.

de originale dele som han kørte med kunne man ikke se de store skader på. men vi valgte at skifte det hele ud.

hans nye er:
top performance 73.5cc cylinderkit.
hebo studs / membran.
dellorto 21mm karburator.

vi havde lidt mistanke med membranen men vi har nu prøve at skifte rundt et par gange uden held..

det lyder som om der er komprition og tændrøret knister VIRKELIG fint benzinen kommer gladigt.. tændrøret er KLASK vådt hver gang vi piller det af.

nogle som har hørt om noget lignende ? eller som har nogle gode idére ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RIEJU RS2 PROBLEMER!
  • #1   3. nov 2009 Tror dit tændrør er benzin vasket smiley
    Dvs, det kan godt tænde, men når det sidder i, kan det ikke mere pga. kompression og benzinen.

    Prøv lige og skift tændrøret, og skriv om det hjalp smiley


  • #2   3. nov 2009 æør det ikke.. vi har brugt en bordmaskine med en roterende stålbørste. og haft det liggende mens vi spiste aftensmad. det var helt tørt og så satte vi det i og prøvede at starte.. det lød nødagtigt som før.

    som sagt tændrøret var taget af topstykket så den har fået lov til at fordampe imens vi spiste. vi tog tanken af fordi vi troede den var druknet..

    starter stadig ikke.. har prøvet at dyppe tændrøret i lidt benz men det hjalp heller ikke.


  • #3   3. nov 2009 okay... jeg beder ham købe et nyt i morgen tak for hjælpen.


Kommentér på:
RIEJU RS2 PROBLEMER!

Annonce