{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

Peter nielsen, nørresundby! {{forumTopicSubject}}

nu blev det så min tur til at brokke mig!
Jeg købte denne Sonic som kørte 70, da det skulle være en skolescooter, ville jeg have sat begrænsningen i, så jeg tænker at den lokale scootermekaniker har styr på tingene. Jeg beder ham, den 10/9, om at lave bremser og sætte begrænsningen i, han siger at det klarer han nemt. Der går en uge og ingenting sker, så min far og jeg tager et smut forbi ham, han er så ikke gået i gang med den endnu, men vi kunne ringe mandagen efter. Om mandagen får vi at vide at det var de forkerte bremseklodser han havde fået bestilt hjem, vi kunne bare ringe fredag, så skulle den nok være der. Min far ringer fredag, og der har leverandøren leveret den forkert bremseskive, så vi skulle ringe igen den 7/10, der er min scooter så endelig klar, men han fortæller at man ikke kan give bundgas, da den drukner så = for stor dyse, desuden kører scooteren hele 26 km/t, så begrænset blev den da. På min 16 års fødselsdag, kører jeg så på den selv, og finder ud af at han ikke har lavet bagbremsen, men kun forbremsen. Jeg brokker mig til min far, over at den kun kører 26 km/t, og vi bliver enige om at scooterland, Aalborg, kan få lov til at få den til at ramme de 45 k/t. Vi kører ind med den i går, og 3 timer senere ringer en meget forvirret mand: Ehm? er det din scooter? den er altså helt gal, skiven er den forkert, variatoren passer slet ikke til scooteren, også derfor den tog så overdrevet mange omdrejninger, koblingen er ved at ryge og bagbremsen er ikke rørt. 2 timer efter opkaldet står jeg med nøglen i hånden til min scooter, men desværre en regning på 1800 kr for en scooter der kører perfekt, og en regning på 600 fra Peter Nielsen, nørresundby. Er der andre der har haft ligeså dårlige oplevelser med denne mand? :).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peter nielsen, nørresundby!
Kommentér på:
Peter nielsen, nørresundby!

Annonce