{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
279 visninger | Oprettet:

Sonic optræk og topfart {{forumTopicSubject}}

Hmm skiven er pillet og der er sat 45 udstødning på sonicen burde den ikke kunne køre mere end 60-65 km/t ud af lige vej?? og dens optræk det faktisk ok sløvt??

ps der er overhovedet ikke ændret på noget som helst da skiven blev pillet og der blev sat 45 udstødning på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sonic optræk og topfart
  • #1   11. okt 2009 sonic fra 04 og opefter er blevet lavet med en naturlig begræsning i blokken, den skal fræses af, og det bør du få en der ved noget om til at ordne.

Så nej. Den burde ikke køre mere end 60-65 smiley

• #2   11. okt 2009 Nicolai, det har du tydeligvis ikke en skid forstand på.
    - Jeg ved ikke hvad der er galt.
    - Men der er ikke nogen begrænsning der er svejset fast i blokken.
    Jeg købte en sonic helt ny fra 08, pillede skiverne og det gav lig med lidt bedre optræk og den kørte 65ca.

• #3   11. okt 2009 hold nu op. Spørg alle andre herinde ;). all sonicer fra 03 og op er begrænset i blokken :). Så kan du sige hvad du vil smiley

• #4   11. okt 2009 ja std cyllinder er har også en begrænset udstødingskanal som jog r

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 69
    #5   11. okt 2009 sonic fra 03 og op har en begrænsning i blokken ja, men det gør jo ikke, at den kører langsommere bare at du ikke kan sætte andet end 50 cc og nogle enkelte 70 cc cyller på.

Derudover kan den ikke nødvendigvis køre hurtigere end det. kommer jo an på hvilket udstødning og nu skriver du ikke noget om det, men hvis ikke du har taget begrænsningen i den nye udst tager den nok også noget af farten.

• #6   11. okt 2009 Hmm morten du siger noget smiley

det er gianelli go og har ikke lige tjekket angående den begrænsning der i så det ville jeg lige prøve men jeg har hørt man kan få den til at køre 70-80 ved at sætte 45 udstødning på gå 5 numre op i dyse og tag begrænsning ud af luftfilteret og så sætte 7 grams ruller i?

og hvad er std dyse i en sonic?

Kommentér på:
Sonic optræk og topfart

Annonce