234 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvad betyder det?"
Hvad fandet betyder det
Hej, nu har jeg lige skiftet cylinder på min hot. Er det ok med den farve eller? Der er også nogen små klumper(mega små) på både tændrør og topstykke. Er det fordi den er blevet for varm? For lidt lu...
Hej, nu har jeg lige skiftet cylinder på min hot. Er det ok med den farve eller? Der er også nogen små klumper(mega små) på både tændrør og topstykke. Er det fordi den er blevet for varm? For lidt lu...
Skrevet af: vlad S - 6. nov 2020
Hvad betyder det??
Undskyld jeg spørger dumt :) jeg har bare aldrig forstået det der mina, lc, ac osv. men man er jo nød til at spørge før man ved det :) Så hvad betyder: -mina (lang/kort) -lc -ac -dd osv. Hvis det...
Undskyld jeg spørger dumt :) jeg har bare aldrig forstået det der mina, lc, ac osv. men man er jo nød til at spørge før man ved det :) Så hvad betyder: -mina (lang/kort) -lc -ac -dd osv. Hvis det...
Skrevet af: Daniel A - 2. nov 2011
hvad betyder det?
Hvad betyder det, når man skal købe nyt cylinder, kan man købe dem med Ø10 og Ø12? hvad er det målene på? :)
Hvad betyder det, når man skal købe nyt cylinder, kan man købe dem med Ø10 og Ø12? hvad er det målene på? :)
Skrevet af: Kenneth S - 26. feb 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
sep 2006
Følger: 70 Følgere: 79 Scootere: 2 Emner: 199 Svar: 1.302
jan 2007
Følger: 35 Følgere: 34 Scootere: 8 Emner: 58 Svar: 130
jun 2007
Følger: 147 Følgere: 155 Scootere: 11 Emner: 1.046 Svar: 11.998
jan 2007
Følger: 35 Følgere: 34 Scootere: 8 Emner: 58 Svar: 130
hvad betyder det?