{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad gør en membran?
  • #1   7. sep 2009 Hvad er det? Membranen er den der sidder mellem indsugningsstudsen og motorblokken, eller i nogle tilfælde som f.eks. på Yamaha BW's sidder membranen mellem indsugningsstuds og cylinder. Membranen består af en membranblok (2), 1 til 2 membranplader (3) og 1 til 2 metalplader der skal stoppe membranpladernes vandring så de ikke knækker. Det med membranpladernes vandring kan være lidt svært at forstå, så her kommer lige en lille forklaring. Når du har startet din scooter, opstår der skiftevis overtryk og undertryk i krumtapshuset. Når der er undertryk åbner membranpladerne således at benzinen kan komme fra karburatoren og ned i motoren, jo mere undertryk der er i krumtapshuset, jo mere vil membranpladerne åbne sig. For at undgå at membranpladerne åbner sig så meget at de knækker, har man monteret en metalplade (1) ud for hver membranplade. Disse metalplader kan man på sin originale membran bøje lidt ud ad, så får motoren lidt mere benzin igennem.

fra nettet, ikke noget jeg har skrevet

• #2   7. sep 2009 Det er en slags ventil der gør at benzin/luft blandingen bliver nede i krumtaphuset indtil det kommer ind i cyllinderen, og at det ikke bare fiser ud mens stemplet komprimerer det smiley

• #3   7. sep 2009 (link fjernet)

• #4   7. sep 2009 Okay:) jeg kører med std ville det være bedre at skifte den eller noget?

Kommentér på:
hvad gør en membran?

Annonce