Så skulle jeg sgu ned og ligge. {{forumTopicSubject}}
Var på vej til skole imorges og jeg nåede til et t kryds som jeg skulle dreje i. Jeg fik bremset ned og kom rimelig langt ned i fart så jeg tænkte at den lige kunne få lidt gas rundt i svinget. Jeg køre så over sådan en blå optegning på vejen som viser cykelstien. Det var ikke for klogt at give gas over den for det havde regnet om natten og den var stadig våd. Mit dæk mister så grebet og begynder at lave hjulspin. Scooteren laver så en 180 med mig på, vælter og så bliver jeg smidt hen af vejen. Jeg kørte omkring 30 rundt i svinget. Scooteren lander på udstødningen men det lyder ikke som om der er sket noget.
Nu kommer mit problem så. Da jeg ville hjem kunne jeg godt høre den larmede mere end den plejer men tænkte at min udstødning bare skulle spændes igen. Jeg nåede en kilomet og så døde den næsten og kørte af sig selv(Jeg ved godt den er utæt og alt det...) Men hvordan er den blevet utæt ? Den kan ikke være så utæt at den ikke vil køre hvis det er udstødningen ? Kan udstødningen have rykket cylinderen lidt ud ? Og er det bare at stramme møtrikkerne igen ?
nov 2005
Følger: 104 Følgere: 99 Scootere: 31 Emner: 36 Svar: 1.605
eller bøjet en pinbolt -
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 13 Scootere: 3 Emner: 656 Svar: 2.411
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 14 Scootere: 6 Emner: 10 Svar: 3.078
ellers kunne der jo være løbet noget benzin i luftfilteret som får den til at drille, eller en vacuumslange som er hoppet af.
sep 2008
Følger: 27 Følgere: 28 Scootere: 1 Emner: 12 Svar: 68
Så skulle jeg sgu ned og ligge.